lördag, oktober 16, 2010

The KITCHEN!

Dagen har bestått av några timmars jobb, lite städning samt massor av lördagsmys. På eftermiddagen fick jag besök av två härliga tjejer <3 Tacopaj och lite rött vin – riktigt trevligt Ler

IMG_1308

Är verkligen nöjd med köket. Det känns så trevligt att man kan sitta vid bardisken och prata med den som lagar mat.IMG_1280

Köket i Funkis 28 !

IMG_1298

Idag har jag faktiskt använt Kitchen Aiden igen, gjorde pajdegen i den och det gick över förväntan Blinkar

Ha en fortsatt trevlig helg vänner <3

Kram Therese

3 kommentarer:

  1. Ert kök är verkligen supersnyggt så det förstår jag att du trivs i.
    ja, resten av huset är oxå snyggt.
    trevlig helg och stor kram

    SvaraRadera
  2. Verkligen ett jättehäftigt kök...

    Kram

    SvaraRadera
  3. Har letat, letat och letat tapet till mitt kök och varje gång återkommer jag till din blogg. Vill ha svart vit och grå tapet.....Gillar din tapet jätte mycke?? VEt inte om jag frågat förr (kanske!) men är det en tapet från Rusta??? Jag har nämligen små sneglat på den X antal gånger när jag varit där..Men ni har satt den på andra leden va??? Gillar din blogg!!! Kram

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund