måndag, oktober 25, 2010

Vackert vitt…

Igår var jag in en snabb vända på Blomsterlandet. De har haft orkideveckor och hade en hel del annorlunda modeller Ler Jag är barnsligt förtjust i orkideer och passade på att köpa med mig en modell hem <3

Orkide kollage

Den här varianten hänger och behöver inte jord eller bark, rötterna ska hänga fritt… Jag tycker den är läcker! Det bästa med orkidéer är att man slipper vattna så ofta. Jag sköljer bara igenom de max 2ggr i månaden…

Vilken är din favoritblomma?

Sköt om er <3

5 kommentarer:

  1. Visst är Orkideer otroligt fina och tacksamma.
    Snuggt med hängande variant.
    Kram kram Lina

    SvaraRadera
  2. orkideer är väldigt fina...vita är min favourit, men, dom är mindre fina när dom inte blommar. =(
    Absolut favourit hos mej är nog liljekonvaljer, vita tulpaner eller en vit pelargon!

    SvaraRadera
  3. Mormor gillar orkideer och dem är ju vackra =)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Gillar orkider, vita liljor och pinnliljor är en favvo här hemma....den blommar dock inte!!

    Undra om inte de flesta orkideér hänger i asien (eller vad de nu kommer ifrån ;) )....har för mig jag har hört det!!

    Kram

    SvaraRadera
  5. För mig är tulpaner helt outstanding, alla färger är vackra men Vit är favorit. Min brudbukett bestod enbart av vita tulpaner i olika varianter :)
    Annars är nog det vackraste vitsippor ute i det fria!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund