lördag, november 27, 2010

DAY–Mikkelsen

För ett tag sedan fick jag hem ljustakarna från Day, visade dem tidigare. De gillar jag skarpt Ler

IMG_8792

I paketet fanns även pläden, Velvet plaid i natur och ett kuddfodral, Classic Cover 3 svart/vit från DAY Home. Superfina men jag tycker inte riktigt det känns som jag…

 day

Funderar på om jag ska försöka sälja dem så de hamnar på “rätt” plats Ler

Är du intresserad, lägg ett bud!

Idag bär det av mot Mora, grabbarna ska spela innebandymatch. Så det blir nästan en heldag… Sedan blir det en lugn kväll med “Så mycket bättre” och varför inte ett glas vin Ler

Kramar Therese

3 kommentarer:

  1. Hej vännen:) jag tror helena-på vår udde är intresserad av kudden! Hör med henne:) kraam

    SvaraRadera
  2. Dom var ju super fina lägga bud HJÄLP vad svårt. Tror dom hade passat perfekt i vår kökssoffa... kram lill-paula

    SvaraRadera
  3. vad fint du har det med de gula accenterna. Jag gillar gult mer och mer för varje dag som går. Man blir ju så glad av'et :)
    /Ylva

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund