söndag, december 05, 2010

2:a advent hos Sätterlunds.

I fredags var jag på kryssning tillsammans med gänget från Kreativ Fotografering. Det var superkul och skönt att få ett break i allt jobb.

Idag har vi fixat lite julstämning här hemma <3 Jag är en sån som direkt efter nyår rensar bort allt julpynt förutom stjärnorna i fönstret kanske… Jag trivs bättre med att mysa in julen innan och njuta av julstämning. Efter jul vill jag bara ha vår… Blinkar

grangran2

Så därför har vi idag tagit fram granen och njuter nu av våran otraditionella vackra gran…

Hoppas ni har haft en underbar helg!

Kram Therese

7 kommentarer:

  1. Fy fan (ursäkta språket) vad du är rolig! Underbar gran Therese :)!
    Skönt att du fick vila lite i allt jobb. Det behöver man....

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  2. Vad härligt för dig att få komma ifrån lite och åka på kryssning :-) Vi har också tagit fram vår gran, för precis som er vill vi njuta av mysstämningen innan jul och inte efter. Ha en skön kväll! Kram Anna

    SvaraRadera
  3. cool gran ni har, me like!:-)

    hoppas att din andra advent har varit fabulous!

    kraam s.

    SvaraRadera
  4. Samma här!!! Efter nyår är all julkänsla som bortblåst här.
    Då åker allt ut. Kanske någon stjärna i fönterns kan få stanna kvar. Men bara kanske. :-)
    Jätte cool gran.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Snyggt med den vita granen, jag försöker övertala mannen att vi ska ha en vit gran :)

    SvaraRadera
  6. Den otraditionella granen passar perfekt i er bostad, hos mig hade den känts helt opassande..
    Julstämning!!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  7. Granen är ju supersnygg!!
    Skönt att få åka iväg & ta hand om sig själv lite...-me like! =)
    /Klara

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund