tisdag, december 14, 2010

Grön jul…

Jag jobbar väldigt mycket just nu, har knappt hunnit tänka på julbestyr ännu… Granen är klar och en del julklappar men det är också allt...

jul

Ängeln på bilden har Emil gjort. Han gjorde den när vi hade den där pysseldagen på höstlovet. Visst är den söt? Söt är också våran katt Stina, såklart svartvit Blinkar

I granen hänger silvriga och gröna kulor av olika slag. Jag är völdigt förtjust i de här gröna. Herr S är inte riktigt lika förtjust… På tal om det, så måste jag berätta en sjuk grej. När Alva ritar teckningar till sin pappa så låter hon bli att rita/måla med grön för pappa tycker inte om grönt… sötunge!Skrattar

Har ni förberett inför jul redan? Julstökat och bakat osv.?

kram Therese

3 kommentarer:

  1. Nej, det här året ligger jag hopplöst efter. Inga julklappar köpta. Och ingen gran heller. Det har varit tokmycket jobb - men till helgen blir det pyssel och julstök.

    SvaraRadera
  2. Gillar han inte grönt över huvudtaget?? Menar det kan inte vara lätt att leva med dig då.. Ha ha..
    Så söt ängel sonen gjort..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Julstökat och Julstökat, julgodiset är bakat och smakat :) Lite julpynt är framtagen, mer än så blir det inte.. man hinner bli less ;)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund