söndag, januari 23, 2011

Kuddkollage

Att många av oss, smått inredningsgalna, gillar kuddar, är nog ingen nyhet Blinkar Det har hittat hem några nyheter till oss också, på slutet…

kuddkollage1

Överst till vänster ser ni de gamla godingarna, Odd Birds i samarbete med Hemtex. Där ser ni också den ursnygga filten från, en nyhet! Den randiga kudden till höger är också ny – båda från Hemtex. Den randiga kudden i mitten längst ner är ny och den svarta “spetsrosen” kommer från Mio.

kuddkollage2

Jag tycker det är kul att ändra om de lite och para ihop dem på olika sätt för att förnya lite. Små förändringar och kombinationer som flörtar med ögat Ler Eller vad säger ni? Är det inte kul att testa olika kombinationer och skapa nya varianter…?

Hoppas ni har haft en härlig helgledighet! Det har jag <3

Kl. 20.00 laddar vi för ytterligare ett Solsidan.. Ler

kramar i mängder <3

2 kommentarer:

  1. Kuddar gillar jag! De är så tacksamma att förändra och förnya med...
    Solsidan är ju också en favvo;)
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Så fint med gult hos er... har oxå lite gula inslag här hemma, gult är verkligen inte fult :) Bra blogg förresten, har följt den ett tag men jag är urkass på att kommentera så nu säger jag Hej :)
    // Lina. www.lulaa.blogg.se

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund