söndag, februari 13, 2011

Ikeas drömkök

Ikea hemma har just nu en tävling. Drömkök åt alla heter den och ni kan läsa mer här.

drömkök

Jag har lagt in ett bidrag LerFör vårat kök är ett drömkök för oss… Självklart finns det saker man kan förbättra men vi är väldigt nöjda med helheten. Om ni gillar vårat kök får ni gärna göra en insats och lägga en röst/kommentar på vårat bidrag. HÄR hittar ni det! Tack till dej som ev. röstar <3 Tacksam är ordet…

Helgen har varit supertrevlig med mysigt besök. Synd dock att jag låg däckad halva lördagen och jag är fortfarande inte riktigt pigg. Dock på bättringsvägen Ler

Hoppas ni har haft det bra i helgen!

Kramar Therese

5 kommentarer:

  1. Jag har röstat :-)

    Krya på dig..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Såg ditt kök i tidningen I vårt nya hus, vi hade ju med våran hall som ett av "läsarrenoveringarna" =)
    Ni har verkligen ett jättefint kök! Om man ändå så bodde stort!

    SvaraRadera
  3. sv: tack bästa Therese! Vad glad jag blir! :D Man får alltid insperation av någon! ;)
    Tack själv! Tur att du mår bättre. Tack för telefonen också! :D
    Kram Cornelia! <3

    SvaraRadera
  4. Yes Bäjb !
    Gaby ska rösta på dig !:)
    Pus so kram på Alla Hjärtans dag !!!!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund