tisdag, februari 08, 2011

Jakten på matbordet….

Matbordsjakten fortsätter… Letar dagligen efter ett snyggt prisvärt matbord. Jag har några alternativ men har inte bestämt mej ännu. Det beror ju lite på vad som dyker upp först Blinkar

 

1002109_lausanne-matbord-runt

Lausanne från TheHome. Jag gillar!

jubileum4002

Svart fot Jubileum med vit skiva från Xsara.

1194475341

En gammal klassiker som jag skulle vilja måla svart… VILL HA! Letar på Blocket varje dag men hittar inget… *surar* Har du ett som du vill bli av med?? HÖR av dej till mig, pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis <3

Sköt om er!

Kram Therese

7 kommentarer:

  1. Men det är väl typiskt när man vill ha något =( Men sådana bord ser jag ofta på blocket så det lär väl komma fram ett snart!!

    Goooooog luck!

    SvaraRadera
  2. Hittade detta: http://www.blocket.se/pitea/Pelarbord_31099906.htm?ca=2&w=2

    Kanske han som säljer det kan tänka sig skicka det med frakt.

    Ett tips bara! :)

    SvaraRadera
  3. Det första gillar jag..
    Det sista hade jag svartmålat i mitt vardagsrum för hundra år sen.. Kommer du ihåg från SR? har tyvärr inte kvar det..

    Lycka till i jakten:)
    Kram jane the pain..

    SvaraRadera
  4. Hej hej!
    Min syster har ett, vad är det för mått du vill ha på det?
    kankse är för litet det hon har...

    MvH Kriztin

    SvaraRadera
  5. jag har ett liknande, som det finns 3 iläggsskivor till så man kan få plats många om man vill. kan mms:a en bild om du skulle vara intresserad!

    SvaraRadera
  6. Gillar runda bord, det är jätteläckert!! Hoppas du hittar ett bord på blocket nu då!!

    Kram

    SvaraRadera
  7. oj, sådana finns titt som tätt här nere i småland på loppis för någon ynka hundralapp, även på Blocket men så är det ju. Jag letar stolar med lejontassar och de finns INTE här i närheten och finns de så säljs bara helt möblemang för dyra pengar men jag vill bara ha två udda.
    Lycka till, rätt vad det är dyker det nog upp om du bara är uthållig!

    /Carina

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund