onsdag, juni 15, 2011

Vad vore en bal…

Igår fotade jag finaste Cornelia <3 Det var bal i Borlänge igår kväll och det måste såklart förevigas. Tyvärr regnade det från och till men några bilder hann vi med :)

Cornelia brukar assistera mig vid fotograferingar och även fota själv under dessa. Otroligt begåvad tjej och jag är så glad att just jag har fått äran att ha henne vid min sida <3

IMG_1669ramIMG_1791ramIMG_1678¨ramIMG_1696ramIMG_1698ramIMG_1776ramIMG_1756ramIMG_1708ramIMG_1788ram

IMG_1808ram

Så självklart ville jag fota henne vid det här speciella tillfället!

Tack Cornelia för att du finns för mig :) Vackraste, duktiga du!

…Therese…

1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder therese! Tack för att du ställde upp! Blir så glad av dina vackra ord! Dom värmer! Känner precis likadant! Det är en ära att jag fått lära känna dig och att jag får finnas för dig och att du finns för mig! Jag lär mig nått nytt av dig varje gång jag träffar dig! Inte bara inom fotografering. Som sagt, en stor ära Therese! Du är en riktigt härlig person!
    Många kramar, Cornelia!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund