söndag, juli 24, 2011

Återvinning när den är som bäst!

Fredagen innehöll flera loppisbesök för min del. Den var en stor loppisdag i Djurås då och jag trotsade spöregnet och kikade runt. På eftermiddagen hann jag in i Insjön där jag hittade en hel del :)

IMG_0683ramIMG_0688ram

Detta söta lilla set för salt, peppa och typ senap står nu på köksbordet. 75:-

IMG_0692ramIMG_0699ram

Köpte sex stycken underbara assietter, gillade de mycket!! 120:-

IMG_0701ramIMG_0708ram

Assietterna står nu på hyllan i köket tillsammans med den snygga Marimekko-koppen. Köpte även en svart bricka som FilippaK muggarna numera står på!IMG_0710ramIMG_0716ramIMG_0719ram

En plåtburk, som jag borde ha diskat innan jag fotade, ;) står på bänken.

IMG_0715ram

Och sist men inte minst, en lovely tekanna – 25:-. Pryder numera den ena stringhyllan i köket :)

Sov så gott!

Therese

6 kommentarer:

  1. Vackra saker du hittat.Ja vad vore väl livet utan loppis / Anna U

    SvaraRadera
  2. assietterna gillade jag mycket, önskar att jag hade samma tålamod och öga att fynda sånt :)

    SvaraRadera
  3. Loppis är bäst! idag hittade jag precis sådana assietter som de du köpte, fast i vitt och med hjärtan utmed kanten istället för cirklar. Superfina!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund