måndag, juli 04, 2011

Back in buisiness :)

Hej hallå!

Jag lever ;) Veckan som gått har varit otroligt spännande, kul och lärorik! Det har varit festival i stan – Peace and love. 50 000 besökare hade vi i år och det innebär att massor av underbara funktionärer har hjälpt till. Jag fick möjlighet att jobba som assistent åt en av de personalansvariga och har träffat många härliga människor under veckan.

pl.gif

Vi har jobbat tidiga mornar och sena kvällar/nätter och fått uppleva mycket musik, många möten och fått nya fantastiska bekantskaper. Såg bla. the Ark som var sagolikt bra… Vilket avslut på karriären!

Så, därför har bloggen fått vila under festivalveckan men nu är jag alltså tillbaka :)

KRAMAR Therese

1 kommentar:

  1. Härligt med festival och jag vet ju vad det innebär med allt jobb och alla härliga möten då jag jobbar vart år på Sweden Rock.. Underbart är ordet!!

    Kram Mia

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund