onsdag, juli 27, 2011

Här bor fröken Sätterlund.

Idag får ni se några nytagna bilder på Alvas rum :)

Vi har använt oss av tre olika tapeter, Organza, Stripe från Borås Plain och Julian från Sandbergs. Tyget har jag köpt i Romme på Idéa.

IMG_0798IMG_0801IMG_0814IMG_0816

En sminkhörna har hon, våran lilla Alva. Hon älskar att sitta där :)

IMG_0844

I hennes bokhylla, som är en vitsprayad teakhylla köpt på auktion, finns lite gott och blandat. De underbara plåtburkarna är designade av Ethel von Horn. Har köpt mina ex på tradera.

IMG_0867IMG_0870

Den stora orangea vasen köpte jag på loppis i fredags och den lilla hittade jag på Tradera.

Nu är det sovdags – hörs imorgon!
KRAM TESS

2 kommentarer:

  1. Oh vilket härligt livligt rum hon har aLVA!!
    Jättehärligt!

    SvaraRadera
  2. Ert hem är underbart!! :-)

    Annie

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund