fredag, augusti 12, 2011

DYMO.

Igår inhandlades en gammal hederlig Dymo. Den har vi använttill att märka upp familjens förvaringslådor i hallen. Fick tipset av Maliin med Qreate att de fanns på Clas Ohlson.

IMG_0013IMG_0014

Enkelt, stilrent och diskret – min melodi :)

För ett par veckor sedan hade jag inredningsparty här hemma. Zelected by House hette leverantören. Igår hämtade jag ut grejerna, jag köpte bland annat två kuddfodral och en filt. Kuddfodralen är de svarta med vit rand på bilden nedan. Det är text på andra sidan men det glömde jag fota…

IMG_4704

På filten står det Wrap me around you, om och om igen.. :)

IMG_4706IMG_4707

Kuddar fån Hemtex och Rusta.

Nu återgår jag till fredagsmyset!

Kramisar Therese

1 kommentar:

  1. Åh finns de en säljare nu i Dalarna? Har länge velat haft ett party, då de har så mycket fint, men de har inte funnits nån säljare här...kram Mia

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund