onsdag, september 14, 2011

Kontrastfyllt.

Idag ringde de från Dalarnas tidningar och ville göra en liten intervju angående tävlingen Sveriges charmigaste hem :)

Reportaget skulle komma med inom kort, men då jag inte har någon morgontidning så får ni gärna hojta till om ni ser nåt.

Annars består vardagen av jobb, jobb och lite mer jobb, men jag trivs med det jag jobbar med så jag är lyckligt lottad :) Tog lite nya bilder idag, här hemma, så det bjuds ni på idag!

IMG_8818ramIMG_8827ramIMG_8843ramIMG_8846ramIMG_8851ramIMG_8855ramIMG_8859ramIMG_8835ram

IMG_8831ramIMG_8861ram

Trevlig kväll ♥

KRAM THERESE

5 kommentarer:

  1. Jätteläckert hem har ni!....en undran bara: hur målade ni era golv? Vad hade ni för färg och grundfärg? Ni hade väl också lackade trägolv innan? Jag tänkte måla våra golv vita och behöver lite experthjälp:)
    MVH/Annett

    SvaraRadera
  2. Hejsan måste först säga att du inspirerar mig så oerhört mycket, sen tycker jag att de är dax för öppet hus i Sätterlunds Castle snart ;)
    MHV Maria

    SvaraRadera
  3. Hej, det är första gången jag kommentera.. Jag har följt din blogg i ca 1,5 år nu och jag blir så inspirerad. Undrar var du har köpt mattan under matbordet någonstans? Ni har det så fint:) Hälsningar Susanne

    SvaraRadera
  4. Kul med ett reportage =)

    Du... Glöm inte sotar'n på måndag ;)

    Kram Mia

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund