måndag, september 19, 2011

LOPPISDAGS!

Idag kommer en påminnelse om Loppisen som anordnas i helgen. Den 24-25/9 mellan kl.10-14 i Lennheden, strax utanför Borlänge.

Jag kommer ta med en massa grejer som bara ligger. Min röda bumling, fåtöljer, bokstäver, lampor, kameraobjektiv, kuddar, leksaker och mycket mer. Det kommer även säljas en del bildelar. 

Loppis

Barnen har varit med mormor och bakat idag. De kommer sälja fika, och vi ställer ut bord i trädgården där man kan sitta och pusta ut :)

Ser verkligen fram emot loppisen och jag hoppas att vi ses där Ler

I Mellstarondellen svänger man mot Bäsna, Arvslindan. Man passerar Pusselbo och Repbäcken innan man kommer fram till Lennheden. Därifrån kommer det vara skyltat.

Möjlighet att betala med kort finns, via iZettle.

Vi håller till i ladan så vi kör oavsett väder :)

VÄLKOMMEN!

4 kommentarer:

  1. Åhhh....om jag kunde teleportera mig dit då!! Rackarns...Du kanske kan starta bloppis sen här på bloggen??! :))

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående!! Bokstäver, fåtöljer och kuddar lät spännande!! Kan du inte lägga ut dem här på bloggen för oss som har alldeles för många mil till Borlänge?? ;)

    Gillar verkligen din blogg!

    Mvh Frida en trogen läsare ;)

    SvaraRadera
  3. Åh va kul :) denna loppis får man ju inte missa. Behöver nog inte fråga syrran om hon ska med, utan bara att hämta upp henne!

    Ses på lördag!

    kram Mia

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund