onsdag, september 07, 2011

Porslin.

Har en liten Pocket Stringhylla i köket som jag har lite smått och gott i. Just nu samlas det härligt porslin av olika sorter. Mina favoriter

IMG_6608-2ram

Stig Lindberg har designat bland annat Berså och Prunus, som jag är väldigt förtjust i.

IMG_6610-2ramIMG_6612-2ramIMG_6620-2ram

Berså kaffekopp och fat är senaste tillskottet. Tradera.se och loppis är ställen jag söker på för att hitta det jag söker :)

IMG_6618-2ramIMG_6615-2ram

Nu ska jag mysa med liten febrig fröken här bredvid mig <3

Kram så länge!

3 kommentarer:

  1. Jätte jätte fint porslin! Blev sugen på en egen stringhylla, verkar ju rymmas en hel del i pocketmodellen. Är du nöjd med den? Hur djupa är hyllplanen? Vilken härlig semester ni verkar ha haft.
    Kram Jenny

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund