söndag, november 06, 2011

Årets kom ihåg!

Året börjar lida mot sitt slut och årets beställning av almanacka är lagd :)

Jag beställer alltid på personligalmanacka.se.

Där kan man själv välja layout, antingen med egna bilder eller färdiga designer. Invändigt får man också välja olika delar som passar just dej och mej. Jag gillar <3

Det bästa är att man lätt kan lägga in alla födelsedagar man vill komma ihåg. Lätt att kopiera över från Facebook… Sedan spars det hos PA och till året därpå ligger de redan inlagda och klara!

240234GQDPPEWFTP

Årets variant blir så här :)

Hoppas ni har haft det bra i helgen! Jag har haft en lugn och skön helg. Har shoppat lite idag, visar er imorgon!

Kram fru Sätterlund

3 kommentarer:

  1. En sådan hade jag detta året men var inte nöjd med den alls.. Jag skriver för mycket så behöver mer space var dag.. ha ha.. Så till nästa år har jag införskaffat en vanlig =)
    Men snygga är de och perfekta om man inte som jag skriver dagbok i sin almenacka..

    Ha en fin dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. beställer också därifrån varje år ;) fast jag har augusti-juli (seminarieåret..) :(

    SvaraRadera
  3. Kan du inte tipsa/visa hur du valt att ha det inuti kalendern.. för det är där jag alltid fastnar i min beställning.. så många val att jag inte kan bestämma mig :S

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund