lördag, december 17, 2011

Tipskväll!

Hej!

Nyss hemkommen från en kryssning med fotografkollegorna. Härliga Anna med fina bloggen House of Svea var en av dom som var med :)

Riktigt trevligt har vi haft <3

Tack Anna, Johanna, Anna N, Mikelina och Jannica!

Lite nytt på accessoarfronten som jag tänkte tipsa om. Tycker mycket om det här armbandet från Rock by Sweden. Jag har det med mörka stenar och det är riktigt snygg på.

 024_2

På båten hittade jag en snygg enkel ring som är 8mm bred, från Edblad. Fanns även i silver. Edblad hade mycket snyggt, ett julklappstips kanske!

8378597-origpic-1ed023.jpg_0_0_100_100_300_208_90

Förra veckan fick jag hem en grå cardigan som jag beställt från Ellos.se. Den är grymt snygg på och kostade inte många kronor. Jag har fått jättemånga positiva reaktioner på den!! Tyckte så mycket om den grå så jag beställde en av varje färg!

25-3439_f(2)

25-3437_f(1)25-3438_f(1)

Tror de låg på 99:- men så hade jag rabatt på det så jag betalade 280:- för tre stycken, en i varje färg, inklusive frakt och expressleverans.

Den kan jag verkligen tipsa om Ler

Nu filmtajm!

Kram T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund