fredag, januari 06, 2012

Ordningen är återställd!

Julen är numera bortstädad och ordningen är återställd. :) Jag tycker faktiskt att det är ganska skönt att plocka bort adventsljusstakar och julgranar så här lagom till trettonhelgen.

Hur gör ni? Har ni plockat ner julsakerna eller får de stå framme en stund till?

IMG_7700 redIMG_7734redIMG_7748redIMG_7714redIMG_7759redIMG_7764ramIMG_7766redIMG_7787redIMG_7761red

Idag hämtade jag ut en tavla som jag haft på inramning. En vän till mig har gjort den, och jag gillade den verkligen. Det blev riktigt snyggt!! Ni får se imorgon, jag lovar :)

Ha en fortsatt trevlig kväll <3

Kram Therese

2 kommentarer:

  1. Idag åkte julen ut här också! Nu får det gärna bli vår eftersom det ändå inte tänker bli någon vinter.

    //Linda

    SvaraRadera
  2. Julen har dansat ut hemma hos mig, det känns bra :-)

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund