onsdag, april 18, 2012

lycka – vänskap ♥

Jag är otroligt tacksam för att jag har så många fina vänner. Det är en gåva verkligen ♥ Även om vi inte hörs varje dag så är ni alla väldigt betydelsefulla för mig – jag hoppas att ni vet det ♥

Idag vill jag lite speciellt uppmärksamma en alldeles fantastisk tjej. Hoppas du känner själv hur fantastisk just du är ♥

Det är en tjej som jag återfått kontakten med de här sista 18 månaderna. Hon finns sedan dess alltid där för mig -  alltid! Hon har hjälpt mig så otroligt mycket inför både visningen av huset och nu inför flytten. Jag vet inte riktigt vad jag skulle göra utan henne faktiskt…. Hon är unik. Man tror knappt det är sant…

Tina, jag är otroligt tacksam för att du är min vän ♥ Älskar dej!

Stort tack för all tid och all hjälp du gett mig. Jag är dej evigt tacksam, allra finaste Tina :) Jag finns alltid här för dej.

♥♥♥

2 kommentarer:

  1. Alla borde ha en Tina!

    SvaraRadera
  2. Härlig kärleksförklaring till en vän.. Sådana vänner skall man vara rädd om..

    Kram Mia

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund