torsdag, maj 29, 2008

En sån härlig dag!

Jag älskar verkligen värme och solsken!!! Jobbade fram till 13.30, håller på att lära mig inför hösten då jag ska jobba som skolfotograf *lycklig*. Passade på att måla soffan, som jag köpte häromdagen, en vända till. Det blir mycket mer hemtrevligt med en liten soffa där.

Sedan var det dags för den stora frågan: Kommer gräsklipparen att starta efter den långa, kalla vintern?? Japp :-) det gjorde den. Men tror du bensinen räckte? Näpp! När det var ca 5 kvm kvar att klippa lade gräsklipparen av!! Det är så typiskt *surar lite* Grabbarna kom hem med Toni på eftermiddagen. Emil fick klippa det sista av gräset som var kvar. Lite stolt var han allt...


Tänkte ha barnkalas för Alva till helgen så det var bara att ställa sig att baka lite bullar på kvällen. Jag älskar kanelbullar!! Gjorde dock några vaniljbullar också eftersom det är sambons favorit. Doften av nybakade bullar är väl underbar :-)

Nu ska jag äta en bulle till och sen krypa till kojs...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund