tisdag, maj 27, 2008

Tisdag

Idag drog jag och Alva iväg till Ikea. Ringde min lillebror Per och frågade om han skulle med. Hämtade upp honom en kvart senare. Handlade lite saker till bröllopet och så lite annat också förstås ;-) Köpte bla nya rullgardiner till köket. Det blev ljust och fräscht, jag är nöjd.



Passade på att klippa ner lite risiga buskar efter att Alva hade somnat. Planterade morsdags-blomman också tillsammans med lite murgröna.

Började med en tygtavla till köket men den j-la häftpistolen hakade upp sig så jag kunde inte göra klart. *arg* Tror det blir bra när det väl blir klart. Får väl smöra lite för sambon så kanske han kan hjälpa mig med den... Ska jobba hela dagen imorgon så jag måste lägga mig nu.
Kram :-)

2 kommentarer:

  1. humpph... det var nåt med en ram också. Minns inte riktigt, men inte föll den väl som manna från himlen direkt. By the way - jag ville att vi skulle betala lite mer för en mycket bättre häftskjutare.

    Puss

    SvaraRadera
  2. hi hi de var ap snygga uppe:) kram vännen

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund