måndag, juni 16, 2008

Skoshopping!

Jobbade idag men vi var till Kappahl och där hittade jag på ett par, enligt mig skitcoola skor. Jag är ju ganska ute när det gäller skor, har inget intresse alls. Jag är ju som bekant dessutom längre än min sambo och vill därför inte ha några skor med klack. Hittade dessa som var helt platta, till min stora förtjusning. Priset var dessutom fantastiskt - 89.50:- Vi ska ju på ett bröllop i juli och de kanske kan komma till användning redan då, eller varför inte till midsommar...



Beställde ett motiv från Usa med ett tänkvärt budskap. Speciellt för mig då min stubin är ganska kort ;-) Vet inte riktigt var jag ska placera den men det lutar åt en plats i vardagsrummet. Gillar den...

Godnatt mina kära vänner :-)
Dagens citat: Bättre att vara rädd om varandra än för...!

1 kommentar:

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund