tisdag, juni 17, 2008

Dirt-bike!

Vad jag har förstått så är det nya innegrejen. Man ska ha en dirtbike! Jag tycker ju att det måste vara mycket trevligare med en "cleanbike", men vad fattar jag ;-) Grabbarna ha tjatat sedan helgen om att de vill cykla på dirt-bikebanan som finns i vårt lilla centrum. Och snäll mamma som man är bestämde vi oss för att åka dit efter fotbollsskolan. (Blev en tur till på kvällen)

De cyklade runt runt i den där banan med hopp. De hade jättekul, trots några rejäla vurpor. Men till mammas stora förtret så har de börjat trixa nu också... Vi var ju dit efter fotbollsträningen också, och då började de vrida på styret i hoppen. Som mamma blir man ju helt svettig av att titta på och är beredd att ringa 112 när som helst. Det hela slutade lyckligt den här gången iallafall :-)




Cyklade sedan hem och åt en kanongod kycklingsallad, barnens favoritmat! Tror de åt 3 portioner var...

Kram!

1 kommentar:

  1. Och Via tar bort alla fläckar :-)
    Googlade om DirtBikes http://www.dirtbikes.se/
    Jag håller med att CleanBikes är mycket trevligare.

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund