onsdag, juni 18, 2008

Underbara barn!


Idag har jag lånat lite barn igen. Har varit i Lennheden hela dagen, förutom en tatueringspaus, och varit lite barnvakt. Gustav och Alva lekte jättebra tillsammans och åt hur mycket yoghurt som helst... förlåt Maria ;-). På eftermiddagen så var Emil och Jesper med också. Vi hjälpte Eva att ta in kossorna och sen hade vi fikapaus i gröngräset. Den här gången drack vi upp alla Marias Festis och åt upp alla kakor, förlåt igen...


Det var riktigt trevligt och det är så kul att se när de leker så bra tillsammans. En riktigt mysig dag med härliga glada, underbara barn!!

2 kommentarer:

  1. nu är jag nyfis på den nya tatten:D kommer det bilder elelr???
    kram m
    ps. jo förresten fixat och donat på min blogg, kolla vad du tyckedr bla ny besöksräknare:)

    SvaraRadera
  2. Glömde ju säga att ni skulle känna er som hemma,men vilken tur att ni gjore det ändå da!=) Hade köpt hem yougurt,festis å kakor så barnen skulle kunna äta ju!! Det finns mer i affärn;) Nu ska jag fortsätta kika fotboll! Kram å dej!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund