söndag, juli 20, 2008

Bröllopsbestyr

Idag tog jag och barnen tåget till Borlänge. De tycker det är så kul att åka tåg så passar på att åka ibland när det passar. Grabbarna skulle till sin pappa och jag och min systrar var till Kupolen för att leta efter en klänning till Hanna. Vi hittade en jättefin på Vero moda i brunt och naturvitt.

Åkte sedan hem och köpte pizza, herregud så gott det var och MÄTT blev jag. Började räkna på hur mycket alkohol man behöver till bröllopet och vi får nog lov att sms:a LÅNA! Sedan tillkommer allt annat, mat, tårta, blommor m.m Det kommer att bli tufft men det löser sig... Hoppas på att det blir en underbar dag tillsammans med nära och kära, det är det viktigaste!


Bild: Lånad från menu-italiano.com

1 kommentar:

  1. Det där med spriten,...vi alla medverkande kan väl ta med oss det vi vill dricka,....no big bisness, bara meddela oss så !

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund