fredag, augusti 22, 2008

Fru och fröken Sätterlund har myskväll!

Jag och Alva har myskväll :) Grabbarna har åkt på hockey tillsammans med Toni. Leksand spelar mot Brynäs i Clas Ohlson cup. Då Alva är ganska trött och matchen började 20.00 bestämde vi att jag och Alva stannade hemma den här gången.

Har målat det andra lagret färg i hallen, nu på eftermiddagen. Imorgon hoppas jag att Toni river portalen, så att jag kan tapetsera på den väggen. Jag ser verkligen fram emot att få färdigställa... Har fler idéer för huset, men får nog ligga lite lågt ;) Jag vill riva väggen mellan kök och vardagsrum och sätta upp en "ribbvägg" istället. Jag menar som en liggande spaljé ungefär. I vitt förstås...

Nu ska vi bädda ner oss i soffan och bara mysa!
Kram från fru och fröken Sätterlund!

1 kommentar:

  1. Jag har något till dig på min blogg ;-)

    Kram Anna

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund