tisdag, augusti 05, 2008

Inspiration

Det finns så mycket snyggt som jag skulle vilja ha om de ekonomiska förutsättningarn fanns. Jag skulle bla vilja ha en golvlampa till vardagsrummet. Något i stil med Pierna från Mio.



Vill ju, som jag sagt tidigare, byta ut vardagsrumsbordet också. Vi har spånat på flera olika varianter men inget är bestämt ännu...
Pond från Mio är lite roligt.

Gillar även Phill från Mio men det skulle varit helvitt.


Bolagret finns Becky, som jag också gillar:
Men även detta från Ilva skulle nog passa hos oss. Ja som ni ser så har jag inte bestämt mig för ens vilken typ av bord jag vill ha...

Eller detta från Em möbler:
Helst ska det nog ändå vara ett fyrkantigt eller stort, lågt och runt för att passa till våran soffa. Har du fler tips - kommentera gärna :-)

4 kommentarer:

  1. lampor kan du kolla på Watt och Veke, deras lampor (vissa) är fina, gillar många av deras skärmar

    SvaraRadera
  2. Häpp! Tipsar'n här ;-) Kollat in http://www.bolia.com ? De har en del fina - och i vissa fall dyra :-( /Helena C

    SvaraRadera
  3. även svenssons.se har de flesta design stilarna

    SvaraRadera
  4. Em-möblers gillar jag bäst!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund