tisdag, januari 13, 2009

PS, den vill jag ha...

Följer ju den härliga bloggen Sara vill fara. Idag såg jag något på hennes blogg som skulle kunna jämföras med kärlek vid första ögonkastet. Längtar tills denna ursnygga skapelse, PS Maskros finns på ett varuhus nära mig :)
Idag är det världspremiär för den nya IKEA PS kollektionen.
IKEA PS MASKROS taklampa i design av Marcus Arvonen. 80 cm i diameter, 799 kr. Lampan är en riktig humörhöjare, dekorativ och fascinerande även när den är släckt.
Bild och bildtext från Ikea.

5 kommentarer:

  1. Jag med! Jag har också totalt fallit för den läckra lampan så det är tur att den räcker till oss båda ;-) och många många fler skulle jag tro...

    Kram på dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Den är så läcker!!! Undrar om den är lika läcker live???? Är iallafall himla sugen på att besöak ett IKEA-varuhus snarast... KRAMISAR!!!

    SvaraRadera
  3. Ja den var läcker! Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. Här är en till som suktar efter den!!!

    SvaraRadera
  5. Ja visst är den underbar! Vill bara fluffa in mig i den... ;)

    Måste ha en helt enkelt!

    Kram!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund