måndag, januari 12, 2009

Studio Sätterlund

Har tagit ett stort steg i mitt liv... Jag har blivit med studioutrustning. Tidigare har jag lånat studio när jag fotat men nu har jag alltså köpt mig en egen utrustning. Har köpt det mest nödvändiga nu sen får man väl komplettera med saker man märker saknas :)

Men sen är det ju så att man måste ju hålla till någonstans också... Utrustningen tar trots allt lite plats. Igår erbjöd sig min gulliga lillebror mig att få "hyra" ett rum i källaren i hans hus, vilket kommer bli kanonbra att starta med. Så nu har jag snart en "egen studio" *ler lyckligt*

Min lillebror är för övrigt singel ifall att nån av er är lite ensam ;D En händig snickare i sina bästa år... Kontakta fru Sätterlund för mer information :D

Jag vill bara klargöra att "Nojan" är underrättad om sin systers kupp och jag är fortfarande i livet ;)

18 kommentarer:

  1. Åh, jag har en kollega som är singel men som är lite trött på att vara det! Vi kanske ska fixa en blinddate? *hihi* Fast hon bor kanske lite väl långt bort...i Västerås närmare bestämt.

    SvaraRadera
  2. Grattis till nya steget i ditt liv! Vilken snäll lillebror du har :-)

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vad kul Therese,du kommer närmare och närmare din lott här i livet för var dag!!<3 Vi vill gärna vara testpiloter i din nya studio!=)
    Vet din bror om din busiga kupp??du e rolig du!!
    Kraaaamar!! Ia

    SvaraRadera
  4. Grattis,va kul att du kommer några steg närmare att ha en helt egen studio.Jag ser fram emot vår fotografering.
    /Sara

    SvaraRadera
  5. Grattis vad roligt.. Inte bara en fotostudio. Gullig lillebror, synd man inte är singel HA ha vet han om att du "letar" sällskap till honom???

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul, man får säga grattis till tillökningen;) Hihi, du e rolig du, vet din bror om detta??Tyvärr e jag inte singel=) Ha det bra, kramar emmsan

    SvaraRadera
  7. Självklart ska du få smaka på mina små bakverk. Hoppas du inte är kräsen bara, för här vispas det för länge med bakpulver i, så kakorna blir jämt platta. Men det är ju smeten som är de göttaste så skit samma hur resultatet blir!!

    Jag vill oxå vara med i testpatrullen!! Sen fixar vi en hemsida åt dig med bara kort på mig :-) vilket succé!

    Så din brossa är snickare? OCH singel? hur är det möjligt!? Det borde ju vara det absolut bästa raggningsknepet som finns! Jag skulle falla som en fura .-)

    //Fina from Gustafs

    SvaraRadera
  8. Va bra att mitt inlägg kom med två gånger så du inte missade det :-)

    SvaraRadera
  9. Grattis Vännen än en gång :-) Snart har du allt du behöver för att göra det du vill :-)Önskar dig lycka till i massor
    kram Mia

    SvaraRadera
  10. Åh vad kul! En egen studio!

    Jag är glad att jag hittade till din mysiga blogg. Du har bla såå fint hemma och inspirerande inlägg!

    Kika gärna in på min nya blogg ;)

    SvaraRadera
  11. Åh vad härligt med egen fotostudio! Var roligt för dig. Han ser trevlig ut din lillebror ;) Tyvärr är jag inte singel, men ska tipsa mina singelväninnor ;)
    kram

    SvaraRadera
  12. Vad kul med en egen studio.
    Funderar på att köpa en ministudio till mig själv som är en amatörfotograf=)

    Ha det gott kram

    SvaraRadera
  13. Va skoj!! Alltid kul att ta ett nytt steg i sitt liv...

    Kram Cattis

    SvaraRadera
  14. WOW så kul! En egen studio! Grattis till det stora inköpet! Måste kännas jättespännande! Ta hand om dig! KRAMISAR!!!

    SvaraRadera
  15. snygg kontaktannons om nojan syrran ;) du glömde dock nämna hans utomordentliga humor :P haha

    vi räknar med en test fotografering hos dig sen då :)

    SvaraRadera
  16. men hej igen. du har nåt att hämta hos mig... men jag har ett problem, hur länkar man till dig? vilken jävla knapp trycker man på? jag har tryckt på den gröna men då måste man skriva i hela adressen, jag vill bara ha namnet!

    /Fina

    SvaraRadera
  17. (Bör läsas med creapy gangsta´brytning)
    I´ve got a woman for your brother.Contact me secretly and we´ll close the deal...

    (Inte jag dock. Jag och Johan har haft vår högstadieförälskelse. Sen att det bara var jag som var kär i honom och inte han i mig tänker jag aaaaaldrig kännas vid! ;))

    SvaraRadera
  18. Det låter ju kanon! Är själv singel och har precis köpt en villa på 95 kvm.
    Kanske ett av rummen blir fotostudio då jag själv funderar lite på det.... =)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund