tisdag, februari 10, 2009

Snyggt till badrummet!

Kikade in hos Carlsson Interiör & Design och hittade en hel snyggt! Jag är säkert den sista att upptäcka att Cult har några läckra färger på bla diskmedelspumpen nu i vår. Jag är ju lite svag för grönt men min man påstår att han är allergisk mot grönt så…

kubdiskmedelrosa_tummeliten

Hittade även snygga soptunnor till badrummet. En sån här i svart hade gärna fått flytta in hos mej :) Den rosa är också fin men passar inte riktigt in i vårat badrum.

tunnasvartpusch3l_tummelitenrosatunna

Bilder: Mina egna samt från Carlsson Interiör & Design

7 kommentarer:

  1. Håller med mannen din jag =)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Den gröna har jag också tittat på ett tag och den är så fin. Speceillt nu när våren snart närmar sig så är jag i alla fall sugen på färg!

    SvaraRadera
  3. Den vita med diskmedel, vill ha!

    Men jag håller med om att den gröna med var fin, vårfräsch!

    Love you vännen, kram Johanna

    SvaraRadera
  4. Hejsan trevlig blogg du har ,) jag gillar också att fota och inredning :)

    Ha det gott http://www.mirrekex.se

    SvaraRadera
  5. malin har mycket fint på shoppen. soptunnorna var läcker.

    Svar: jo det var min kudde på tradera som du såg:-)
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  6. Jätte läckra saker. Soptunnan får gärna flytta in hos mig oxå..

    SvaraRadera
  7. Klart det går med roooooosa! Du behöver bara köpa nya handdukar, nya mattor och nytt duschdraperi! Det kallar jag vårshopping! ;)
    Kram!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund