söndag, mars 22, 2009

Recensionen är här ;)

Nyligen hemkommen från en fantastisk minihelg i Stockholm. Åkte tidigt igår morse för att hinna spendera lite tid på shopping.

Kvällen spenderades påghs_pos

Vi såg middagsshowen Lost in Vegas 2. Helt ok, men det var framförallt det trevliga sällskapet som gjorde kvällen super. Den största delen av kvällen spenderades sedan på plan 2 och schlagerbaren. ME LIKE schlager! Kusin Olle var också med, vilket var superkul. Har nu hämtat hem alla barn och nu ligger vi alla här i soffan och kollar på film. Alva hade fått magsjuka igår, hos farmor och farfar. Jesper är lite dålig i magen och har feber plus lite jetlag ;)

QNYCA3415UJCAG4G5D4CA06UWIKCAYECT2CCAHGFX9XCA0XFXC8CAPI6M65CASO38Q0CA50AVX5CAW9P74MCAUC82R0CAY1G6A2CAQYVAVPCAZZRLNCCAKLXIEECADIOMGXCASGB49CCA24Q32HCAXQ6NDB

Tack alla ni för era gulliga kommentarer – jag uppskattar dem verkligen!

Kärlek!

8 kommentarer:

  1. åh va kul ni verkat ha. Jag har aldrig vart på Golden Hits, men eftersom jag också gillar schlager så lär man väl ta ett besök när vi åker ner, finns det kareoke ? nu ska det ätas strips och burgare...flott ska det va... och jag som ska gå ner 5 kg innan sommaren...äh jag börjar imorgon :-)

    ha det så gott lilla therese och krya på lilla familjen!

    /Fina

    SvaraRadera
  2. Vad härligt det är att få komma iväg ibland, utan kids, stress o vardag...låter som om ni har haft det toppen! Ha en fortsatt fin kväll, KRAM Sofia

    SvaraRadera
  3. Låter som om du har haft en toppenhelg och är hemkommen med lite ny färsk energi :)
    Ungefär som jag fast jag har varit i Västerås och hämtat ny energi hos mina älskade syskonbarn och givetvis deras mamma(min syster) och man. :)
    Må väl!

    SvaraRadera
  4. Låter som det inte gick någon som helst nöd på er i helgen - mysigt :-) Men jag lider med er som fått magsjuka, hoppas för allt smör i Småland att vi slipper det fler gånger nu... Ha en trevlig vecka! Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Va skönt å höra att ni haft de härligt,men de va inge kul att sötnosarna mår dåligt.
    Du får ge dom en krya på dej hälsning från mej.
    Minns ja inte fel så va ja på Golden Hits för nåra år sen och hade skitkul (tror ja)

    KramKram

    SvaraRadera
  6. Åh vad härligt ni verkar ha haft det! Visst är det underbart skönt att få göra något med mannen ibland. Vi har vår resa framför oss nu. Knappt två veckor kvar... KRAMAR!

    SvaraRadera
  7. Vilken härlig helg ni haft. Ibland måste man få vara herr & fru oxå eller hur..
    Visst är vi mammor dåliga på att sätta oss högt på prioretetslistan. Hoppas du hade en skön dag hos frissan. Ha en skön dag Paula

    SvaraRadera
  8. Vad mysigt och trevligt ni verkar ha haft på er lilla minihelg! Sånt behövs i det.
    trist att barnen är lite småsjuka, har killarna haft bra i Thailand?

    kram

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund