måndag, mars 23, 2009

The shower

    Igår på vägen hem från Stockholm stannade vi till i Barkarby  för ett snabbt besök på Ikea. Jag köpte en rulle med sån plast som man frostar glas med. Ungefär som dekorplast men utan klister, man fäster den på t.ex glas.

Har idag ordnat ett litet ord till duschen. Inte originellt på nåt sätt men det lite roligare :) Vad tycker du? Funderade på om man skulle ha skrivit nåt lite fyndigt, har du någon idé?

IMG_2964IMG_2967IMG_2966IMG_2965

Ni får ha överseende med snyggingen i nattlinne som reflekteras i glaset :D

16 kommentarer:

  1. Ja förstår inte hur du kan få allt så bra och fint?????
    De skulle verkligen se ut som kattskit om ja gjorde nåt sånt där,men ja är glad ändå :-)
    Ha en underbar dag din påhittiga människa :-)

    Kram från mej

    SvaraRadera
  2. Vad tufft! Nu vill jag också ha en glasvägg i mitt badrum! ;P
    Jag tycker det var stilrent så! Kanonfint!!
    kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej Lovely.
    Tack för en kanon helg!!
    Gissa om man somna tidigt igår, sliten efter vårat galej;-)
    Men det var det väl värt.

    Vad fint du gjort i duschen.

    Älskar dej vännen. kram Johanna

    SvaraRadera
  4. fru Setterlund; Nu har jag fått svar om utemöblerna.
    Loungestol Ninfea 622WH kostar 1.500 kr/st. Bordet Loto 445WH 110x110 cm kostar 7.500 kr


    Inte särskilt billigt. :(


    Snyggt du har gjort i duschen!!!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Men skojar du?!!! Kunde inte bli bättre!!!!! Tänk om sånna som du fanns på tub?! Bara att köpa hem och krama ur lite fantasi och insiration!!
    Ha det gott! Kram Erika

    SvaraRadera
  6. Åhhh va fint. Det blev ju jättesnyggt, jag skulle aldrig kunna få det så snyggt.
    Jag har sett folk som har skrivit sitt efternamn tex på ett fönster vid ingången på sina hus och det är oxå supersnyggt och något som jag skulle vilja göra ifall jag kunde.....*avis*

    SvaraRadera
  7. Snyggt!!!
    Du kommer med så smarta tips hela tiden, tack för att du delar med dig =)

    SvaraRadera
  8. vad snyggt! Hitade du plasten på IKEA?


    MVH Jessica

    SvaraRadera
  9. det blev ju supercoolt! du verkar vara VÄLDIGT kreativ, jag önskar jag hade lite mer av det o framför allt tålamod;-) ha en fin kväll, kram sofia

    SvaraRadera
  10. Som allt annat du gör blev det där jättesnyggt! Jag slutar aldrig imponeras av alla dina inspirerande och snygga idéer :-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  11. Hej Hej
    Vad fint det blev. Undrar vart du hittar typ snitten till dina bokstäver? Datorn? eller skriver du på fri hand?
    Tack än en gång för en super mysig blogg :-) Kramiz Ulle

    SvaraRadera
  12. Jättefint så! Tycker inte att du behöver komma på något fyndigare. Är verkligen svag för klarglasväggar i badrum. Tyvärr har vi ingen sån. Det var en nyhet för mig att de har sådan plast på IKEA.

    SvaraRadera
  13. snyggt vad heter plasten på ikea

    SvaraRadera
  14. Det där gör ju en lite piggare på att duscha;) Sambon skulle gilla det skarpt, han vill gärna ha frostat glas överallt känns det som ibland... Vad hette plasten? Funderar genast på att frosta in glasdörren så inspirerad jag blev:)

    SvaraRadera
  15. men lilla therese hur får du bokstäverna så rakt!? det var ju skitsnyggt med "shower"... engelska ord är ju betydligt snyggare än svenska, hade nog inte vart lika snyggt med "dusch"... eller kör på arabiska, det blir du nog ensam om ;-)

    SvaraRadera
  16. Jättesnyggt!
    Tycker inte det behövs något fyndigt....bra som det är.
    Ha en fin dag och tack för de gulliga orden hos mig.
    Kram kram

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund