tisdag, april 14, 2009

Bättre än julafton…

Idag rasade det in avier och sms om att jag hade paket att hämta :) Mer paket än på julafton!!

Så idag har jag hämtat bänkarna jag beställde från Haléns. De verkar helt ok!

Det kom lite kläder och skor från Ellos och ett paket från Barnvänligt.nu. Jag har beställt en bil som jag tänker använda vid fotograferingarna – visst är den härlig!!

IMG_3729

En teservis och ett kakfat med sötsaker i trä låg också i samma paket som bilen. Alva fyller år i maj och då ska hon få dem :)

prod_img_570759413097

Bilder på teservis och kakfat lånat från Barnvänligt.

Kram

Tillägg: Susanne om du läser det här... De låg under kategorin Leksaker och fanns under både träsaker och äta,kalas eller nåt sånt. Hittade inte heller på dem nu när jag letade - kanske är de tillfälligt slut...

15 kommentarer:

  1. Men åååh vilken härlig service till Alva. Var har du beställt den? För gullig!

    Håller tummarna för att det gröna tyget finns nu då! Vad bra att det ledde till en kontakt som kan ta reda på det i alla fall! =)

    kram Marie

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag - med en massa paket! Bilen var helt underbar och jag ser fram emot att få se den i fotosamanhang...
    Teservisen skulle jag nästan vilja ha själv...den är så söt så man smälter! Såå glad Alva ska bli...
    Kramen.

    SvaraRadera
  3. Men guuud så söta leksaker det finns nu förtiden!:-) Servisen o kakfatet var helt bedårande!! Ha en fin dag, Kram Sofia

    SvaraRadera
  4. Fin bil! Den skall jag gå in och kolla på.... Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Nu blir jag avis :-) Vill oxå ha den bilen :-) Skulle behöva lite smakråd av dig. kan du inte ringa mig sen/massor med kramar

    SvaraRadera
  6. Vilka massa härliga ting du shoppat. Bilne var helt ljuvlig! Vill så gärna ha den till lilla M... Ska klicka mig in och se vad den kostar (förmodligen massor...). Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  7. Vilken bra dag det värkar vara för dig =)
    Bilen var ju jätte läcker!
    Ha en bra dag!
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  8. Det är riktigt roligt att få saker man beställt, för en liten stund glömmer man ju bort vad man egentligen beställde ;-) Blir tufft med den bilen i fotostudion och de där träsakerna till Alva är ju bara såååå fina! Kram Jenny

    SvaraRadera
  9. Visst är det roligt när man får hämta ut paket! :)
    Man blir som ett barn på julafton liksom! :)
    kram

    SvaraRadera
  10. Gillar verkligen dom där bilarna & den där gör sig nog fin på bild :) Fint te-set också!

    SvaraRadera
  11. Vilka härligt coola/söta saker allihopa :)

    SvaraRadera
  12. Vad härligt med massa fina grjjor:) Kommer bli kanonbra paket:) Ha det bra, kram emmsan

    SvaraRadera
  13. Vilka alldeles, alldeles underbara leksaker!!!

    //Linda

    SvaraRadera
  14. Hejsan!
    Ja vi vill jättegärna att du fotar mina killar, men tyvärr måste vi nog avvakta lite. Ivar har ett elakt munsår just nu, och fjantig som man är så vill man ju inte ha med det på bild precis... Fin bil, den tror jag kommer göra sig toppen på bilderna. Är i fjälls nu, men hör av mig när jag är hemma igen.

    kram

    SvaraRadera
  15. Vilka fian saker du beställt. HAr leteta efter både teservicen och kakfaten som en liten galning och hittar det inte.. kommer du ihåg i vilken kategori som dessa saker låg under??
    Mvh Susanne

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund