söndag, april 12, 2009

Vill du tävla – I do ;)

Jag tänkte att jag skulle köra en liten utlottning igen. Den här gången ligger det ett väggord med texten: When i said I do, i didn´t mean the laundry i potten. Väggordet är i självhäftande vinyl och i måtten 55*29 cm.

Så om du vill vara med och tävla, lämna en kommentar. Om du ej har en blogg så glöm inte lämna  mailadressen också:)

79952349_1

Du som länkar till tävlingen får en bonuslott! Kom ihåg att tala om att du länkar bara…

Tävlingen pågår t.om 20 April kl. 20.00.

Lycka till!

Bilden lånad från Vinylahem.

105 kommentarer:

  1. hell yeah!!!! klart jag vill va med!! har blogg men använder den aldrig längre..

    /Fina

    SvaraRadera
  2. Jag vinner gärna väggord! :-)

    SvaraRadera
  3. Javistt vill jag tävla o länkar gör jag oxå från min blogg!
    Jag har aldrig varit in här förr men kommer definitivt tillbaka. Jättefin blogg o vilket drömrum du gjort till tjejen. Trädet var hur fint som helst! Här finns massa inspiration!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  4. Klart jag vill vara med, coool text, hihi! Länkar såklart! Kram Sofia

    SvaraRadera
  5. Självklart går jag ifrååån min paus för att delta i denna fina tävling ;o))

    Länkar = Naturligtvis!

    Ha det bra Therese och ta hand om dig!

    Kramar Erika

    SvaraRadera
  6. Ja du, i det här huset skulle de där orden passa utmärkt!

    Jag tävlar och länkar ifrån bloggen. Men nu måste jag gå och hänga upp lite tvätt... Igen!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med och tävlar =)

    SvaraRadera
  8. Hej! Vad kul! Jag som precis har laddat inför en heldagstvättning imorgon med golvet fullt av sorterade tvätthögar... Jag håller tummarna och önskar trevlig fortsättning på det lilla som är kvar av påsken.

    SvaraRadera
  9. Hejsan!
    Är gärna med och tävlar om väggordet. =)

    Länkar med bilden från min blogg!

    God fortsättning på påsken!
    Kram
    Jessica

    SvaraRadera
  10. Jag vill gärna tävla och länkar till dig och tävlingen i min blogg.

    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  11. Åh, den hade verkligen suttit perfekt som en pik till min kära sambo :)
    Kram

    SvaraRadera
  12. KLART JA ÄR MED:-))
    Länkar från min blogg oxå.
    Ha en fortsatt trevlig påsk//Jenny

    SvaraRadera
  13. Schkojaru!? Jag gillar INTE att tvätta men åker oftast på det här i huset... vill därför gärna vinna :-) Ha en fortsatt skön påsk! Kram Helena i Blge helena_pa_vift@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Ja vill också va me!!=) Kram Ida

    SvaraRadera
  15. Klart jag vill vinna ett väggord :)

    Smygläser ofta din blogg, du har himla roliga inredningsidéer!

    Hoppas du haft en trevlig påsk!

    Har länkat från min blogg!

    //Annelie

    SvaraRadera
  16. ummm va fint...klart jag oxå vill vara med och tävla :)

    SvaraRadera
  17. Jepp, vill givetvis vara med & tävla och länkar såklart även från min blogg. Hade suttitfint i vår nya tvättstuga...

    Ha det gott & kram

    SvaraRadera
  18. hejsan
    jag tävlar gärna om ett väggord såklart
    finfint
    kram lolla

    SvaraRadera
  19. *Jag vill också vara med och tävla här hos dig:)

    SvaraRadera
  20. Dessa hade jag gärna velat ha så jag länkar med till dej.

    SvaraRadera
  21. vilket kul väggord!

    klart jag vill vara med. länkat har jag gjort här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/vaggord.html

    SvaraRadera
  22. Jag vill jättegärna vara med och vinn väggorden. =)

    Min länk: http://geshiia.blogg.se/tavlingar/2009/april/204-tavling-1.html

    SvaraRadera
  23. Självklart vill jag vara med och tävla om så smarta ord :) Länkar förstås också :)

    SvaraRadera
  24. Vill gärna vara med och tävla.. Har även länkat till denna tävling i min blogg...=)

    SvaraRadera
  25. jag vill vara med. ^^

    Har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-vaggord.html

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med o tävlar! Väggord kan man aldrig få för lite av! =)

    SvaraRadera
  27. Haha nej så häftigt! Klart jag vill vara med och tävla. Fast jag skulle inte behålla det själv, skulle ge det till min syster. Som nygift och småbarnsmamma skulle det passa henne perfekt :) Killar har en egenskap att smita undan så.. Håller tummarna! Kramis :)

    SvaraRadera
  28. Va cool! Jag är med och tävlar ;)

    alexandraguzman_@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Jag är med och har länkatr på www.metrobloggen.se/bravinster

    SvaraRadera
  30. Jag är jättegärna med och tävlar, det känns som det är min tur nu att vinna....

    Jag länkar från min blogg....

    Syster Yster

    SvaraRadera
  31. Jag är jättegärna med och tävlar i denna tävlingen! :)

    Självklart länkar jag.
    Kram!

    SvaraRadera
  32. Haha, vilket jättekul väggord! Såklart jag vill ha chansen att vinna det! Har länkat med bild från min blogg.

    Kram M

    SvaraRadera
  33. Ja vill,ja vill,ja vill och självklart länkar jag :-)

    Hoppas du haft en underbar påsk

    KramKram

    SvaraRadera
  34. Häjsan.. som vanligt kan ajg INTE låta bli att delta i dina fina tävlingar ;)

    Och självklart länkas till din blogg i min..

    Hoppas ni haft en bra påsk. Kramar!

    SvaraRadera
  35. Tjingeling!
    Alltid lika kul att titta in hos dej. Tävling! :-) den vill jag gärna vara med i. Min mail adress är ulles.mail@telia.com.
    Ha det så gött!
    Kram kram

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna vara med i din tävling. Jag länkar även på min blogg.

    Mvh
    femtioettan

    SvaraRadera
  37. Å, jag är gärna med å tävlar!! Håller tummarna!
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  38. Vilket fint väggord. Jag är gärna med och tävlar och länkar även från min blogg :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  39. Så klart vill jag vara med! Vill gärna ha det på väggen! Länkar från min blogg! Hälsn. Cajsa.

    SvaraRadera
  40. Vill jättegärna vinna....jag sa just I do i somras :)

    SvaraRadera
  41. Jag vinner gärna väggord! :-)& jag har länkat ifrån min blogg. Mvh Titti

    SvaraRadera
  42. Jag är med!

    Jag har länkat i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

    SvaraRadera
  43. Hej!

    Jag vill såklart vara med och tävla!! Länkar hos mig och hoppas på tur!

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  44. Självklart är jag med och tävlar, och lägg märket till att jag är Man,,,, Håller nu tummarna att min fru inte hinner före :)

    SvaraRadera
  45. Vilket klockrent väggord! Jag är gärna med och tävlar

    Nu ska jag kika vidare på din trevliga blogg!

    SvaraRadera
  46. Å va kul! Jag ska rusta tvättstugan å det väggordet skulle passa perfekt! =0) Länkar såklart från min blogg! / Linda

    SvaraRadera
  47. Vad kul med en tävling!!! =)

    Klart jag också vill vara med & tävla... Hos oss skulle det där väggordet passa klockrent... Ibland undrar jag om "gubben" över huvud taget vet hur tvättmaskinen fungerar... =)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  48. Klart man vill vara med och tävla, de orden hade suttit fint i min tvättstuga.
    Ha en skön kväll
    Kram Erika

    SvaraRadera
  49. Wow, jag vill jättegärna vara med på din tävling & självklart länkar jag =0)
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  50. Åhhh... ett väggord som passar hos mig! Klart man är med och tävlar då!

    SvaraRadera
  51. Å, vilket passande väggord! Det skulle sitta perfekt i tvättstugan!

    Har länkat i tävlingsbloggen:

    http://evamar.blogg.se/2009/april/vaggord-20-april.html

    SvaraRadera
  52. Vilket underbart väggord, det skulle jag vilja vinna.

    Jag har länkat i min tävlingsblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2009/april/vaggord.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  53. Hahaha, vilket roligt väggord! :D
    Jag vill självklart vara med och har länkat för en extra lott:
    http://linblogg.blogspot.com/2009/04/vaggord-204.html

    SvaraRadera
  54. Jag är med och tävlar! :o)

    SvaraRadera
  55. Haha, klockren text! Jag är gärna med i utlottningen!
    /Cilla - trasselsudden_@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. vilken fin blogg! här har jag inte varit innan...passar på att vara med och tävla också=)

    SvaraRadera
  57. Jag vill definitivt vara med! Bor i en 1:a, där jag har en vägg av glasfönster som avskiljer köket från resten av lägenheten (otroligt svårt att förklara!), det skulle passa perfekt där!

    Adress: monticka at gmail

    SvaraRadera
  58. Klockren text!
    Jag vill gärna vara med och tävla om den!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  59. Haha, men vilken klockren text :) Vad roligt att få överaska mannen i huset med denna text uppsatt när han kommer hem från jobbet. Han skulle nog få sig ett riktigt skratt samtidigt som texten är riktigt snygg :) Håller tummarna!
    Kram / Josefine

    Dangerousdazzling@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Jag vill gärna vara med och tävla! Har länkat i högerspalten i min blogg.

    Malin

    SvaraRadera
  61. Haha..den var kul! Jag är med! Länkar från min blogg!

    SvaraRadera
  62. hihi mitt urtråkiga badrum skulle behöva lite uppmuntran =) Jag deltar i tävlingen.

    Tävla hos mig förresten :)

    SvaraRadera
  63. Den där skulle bli perfekt nere i våran tråkiga tvättstuga :)

    Länkat har jag gjort från min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavla-om-ett-vaggord.html

    SvaraRadera
  64. Jag är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  65. Jag är med! :)

    Min mail : trolldalstjej@hotmail.com

    Har länkat här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/tavla-om-vaggord.html

    SvaraRadera
  66. Hej,
    Jag är gärna med och tävlar för om jag vinner ska jag ge bort detta väggord till min syster som ska gifta sig i Juni och köpa ett hus inom en snart framtid, hon skulle nog bli jätteglad!

    Kramar Ann
    lundquist_@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Vill gärna vara med och tävla. Skulle passa kanon i våran ny renoverade tvättstuga.

    Petraelm@yahoo.se

    SvaraRadera
  68. Ha, ha - DEN där behöver jag !

    SvaraRadera
  69. Vill vinna!!
    länkar såklart!
    kram Malin

    SvaraRadera
  70. HÄftigt! :)
    Klart man är med och tävlar!

    Har länkat: http://hosio.blogg.se/2009/april/tavling-vaggord.html

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  71. Klart man vill vara med! Det skulle passa finfint i min tvättstuga som är under konstruktion...=)

    //Marina
    http://needfordesign.blogspot.com

    SvaraRadera
  72. Passar mig perfekt! Är med i tävlingen:) svartakatten@live.se

    SvaraRadera
  73. Den absolut bästa väggtexten jag någonsin sett :)
    Självklart vill jag vara med och tävla om den!!!

    SvaraRadera
  74. Åååh, vi håller på bygga hus och ska nu påbörja tvättstugan och detta väggord skulle verkligen göra sig bra där!

    Fin blogg!

    SvaraRadera
  75. Hahahah! Som skrivet för min mamma och pappa, pappa anser att det verkligen är mammas jobb! ;)
    har tyvärr ingen blogg :(
    men vill såklart tävla ändå!

    louise.lindskog@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. Tvättstugan är tråkig och ful
    men väggordet gör slitet kul.

    Jag har länkat på min blogg....

    min mail: carro_04@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Självklart vill jag vara med och tävla


    /Jennie
    einne@hotmail.com

    SvaraRadera
  78. Med de orden piggar man säkert upp vilken tvättstuga som helst. Vill absolut vara med och tävla och länkar från min blogg.

    //Linda

    SvaraRadera
  79. hej..
    Är gärna med och tävlar, skulle var snyggt med väggord i våran nya lägenhet som vi flyttar till 1 maj.

    lilladsmamma@hotmail.com

    SvaraRadera
  80. Jag vill vara med och tävla!
    Tror de orden hade passat utmärkt i mammas tvättstuga ;)

    Ha en underbar dag!

    SvaraRadera
  81. Vilka härlig väggord, haha :) Jag vill väldigt gärna vara med och tävla.

    Mvh Emilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  82. Jag vill gärna vara med och tävla!
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Jag är absolut med och tävlar om detta fina väggord.. Hoppas på vinst.. Jag har länkat på min blogg:
    sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/

    Min e-mail:
    survi_88@hotmail.com

    Ha en superfin dag.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  84. Jag vill jättegärna vara med! Skulle passa perfekt i våran tvättstuga! :P

    SvaraRadera
  85. Jag vill gärna vara med! =D
    Skulle passa bra här hemma =)

    Jag har självklart länkat i min tävlingsblogg;
    http://mrslindaolsson.blogg.se/tavling/2009/april/vaggord.html

    Mvh/Linda

    SvaraRadera
  86. Jag vill jätte gärna vara med och tävla
    Jag länkade till tävlingen i min tävlingsblogg

    http://lindatavlar.blogspot.com/2009/04/vinn-vaggord.html

    SvaraRadera
  87. Jaij! Självklart vill jag vara med =) detta väggordet är ju som gjutet för mig, det är ju alltid jag som tvättar *suck* ;)

    SvaraRadera
  88. sjäälvklart vill jag vara med och tävla.. gillar sååå vägg texter.. *så mysiga*

    SvaraRadera
  89. Ha ha,..denna skulle vara perfekt på min vita vägg i tvättrummet. Åhhh vad jag hoppas att jag har turen och vinner!!
    gotland@speedmail.se

    SvaraRadera
  90. Hejsan!
    Älskar väggord jag tycker det livar upp så otroligt mycket, så självklart skulle jag oxå vilja ha ett!

    Länkar från min tävlingsblogg
    http://channen.blogg.se/tavlingsblogg/2009/april/vaggord-avslutas-20-april.html

    SvaraRadera
  91. Å, vilket tillfälle! Skulle ju passa perfekt nu inför vårt tvättstugeprojekt :-D

    Jag länkar direkt!!

    Kraaamar Sofie

    SvaraRadera
  92. Pysseliten vill gärna med var med och tälva så jag kan byta ut mitt väggord i min tvättstuga som inte är lika fint som detta
    http://pysseliten.blogg.se

    SvaraRadera
  93. Hej hej!
    Självklart vill jag vara med och tävla om dessa roliga väggord!! Dem skulle göra sig fin fint i vår tvättstuga :)

    Länkar med bild på min blogg;
    www.roombysofie.blogspot.com

    Jättemysig blogg som jag gärna återvänder till, vi ses!

    Sofie

    SvaraRadera
  94. Ohhh. tävling? Klart jag ska vara med... Länkar oxå i min blogg: http://www.mammanochkidzen.se

    Kraaaam!

    SvaraRadera
  95. Jag gifte mig med Nalle när jag var liten.
    Det är väldigt lätt att hålla i hans tvätt, slänger bara hela f*nskapet i maskin när han börjar lukta lite unket;)
    Så jag är jättegärna med och tävlar, naturligtvis har du en länk hos mig;
    http://chiclady.blogg.se/2009/april/-fru-satterlund-tavlar-ut-ett-tankvart-vaggo.html

    Kram från Liz i Malmberget.

    SvaraRadera
  96. Gud vad fint! Klart jag måste vara med å lika självklart har jag länkat på min blogg på: http://gullcissi.blogspot.com/

    Ha en skön å trevlig helg!
    Cissi

    SvaraRadera
  97. Helt UNDERBART väggord!
    Jag vill jätte gärna vara med och tävla om det. Det skulle passa toppen fint i min tvättstuga.
    Länkar i min blogg.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  98. Jag är med och tävlar! :)

    alejandra.guzman@live.se

    SvaraRadera
  99. Ååh, jag gärna med!

    bolivianita_89@live.se

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  100. Ååh, jag gärna med!

    bolivianita_89@live.se

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  101. Ät väldigt gärna med - så här i elfte timmen :) Men det där väggordet var oemotståndligt!

    SvaraRadera
  102. Jag vill vara med och tävla.

    Kram Annette

    SvaraRadera
  103. tok grym tävling
    klart jag är med har även länkat på'
    http://tesstavlingsblogg.blogg.se/2009/april/vinylahem.html

    så tipsar jag om 2 tävlingar jag har på min blogg

    kram
    mail.misstessan82@hotmail.com

    SvaraRadera
  104. Jag vill självklart vara med i din tävling!!! Det skulle verkligen bli roligare att vistas i tvättstugan med detta superfina & roliga väggord! Jag har länkat! KRAMAR!!!

    SvaraRadera
  105. Oj, vilket fint! Jag vill gärna vara med och tävla. :)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund