tisdag, augusti 18, 2009

Jag besöker Villa Stoor

Idag har jag varit hem till härliga Maliin med Blogg by Maliin Stoor. Hon driver även företaget Qreate, som sysslar med bland annat Homestyling. Hon är otroligt duktig med en grym känsla för detaljer och det lilla extra!

Jag är helt salig efter en fantastisk rundtur i Villa Stoor. Vilket hus, Briljanten från Fiskarheden. Med råa material som betong har familjen skapat ett stilrent, avskalat högst personligt hem.

Bild: Lånad från Fiskarheden.se

I skrivande stund bygger de ett nytt Villa Stoor, även denna gång ett hus från Fiskarheden.  Detta kommer om möjligt bli även ännu bättre :) Så sjukt mycket bra idéer har hon, Maliin och jag följer med spänning deras väg mot inflytt i Villa Stoor 2 – gör det du också, HÄR!

Tack Maliin för en mycket givande och inspirerande visning!

Kram Therese

7 kommentarer:

  1. Men så gulligt!!

    Tack för alla fina ord!!!

    Mycket varmt välkommen tillbaka!!!

    Super tack för det fina älghuvudet!!!

    Kraaaam

    Maliin

    SvaraRadera
  2. Visst ser det fin ut!
    Kul med en liten bloggträff.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Det ser jättefint ut, kul med nybygge:-) Vet känslan;-) Ha en kanondag! Kraam Sofia

    SvaraRadera
  4. Ahhh, nybygge. Vad fint!!!
    Grattis några dagar i eftreskott till er 1-åriga bröllopsdag! Ha en bra dag, kramis

    SvaraRadera
  5. Bra tips, har varit in där flera gånger och jag gillar det också!
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag verkligen avis. Jag vill åså titta in där!

    Kraaaaaaaam!

    SvaraRadera
  7. Åhh vad kul att se Maliins hus live!!! Det skulle jag med vilja göra! Följer hennes blogg & tokgillar det jag ser där!

    Hoppas att du har det bra & att du inte jobbar ihjäl dig. Blir lite orolig när jag läser på FB ibland.... KRAMAR!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund