måndag, augusti 17, 2009

Tävla om en Aalto!

Tack så mycket för alla gratulationer på våran bröllopsdag :)

Vad vore bättre än att ordna en liten tävling – in the name of love ♥

Vinsten är en liten 55mm värmeljushållare från Iittala – designad av Alvar Aalto. Färgen heter sand. Man kan givetvis använda den till annat också :)

IMG_3203

Reglerna är desamma som tidigare, lämna en kommentar här nedan. Har du en blogg och länkar så får du en extra lott. Om du inte har en blogg så kom ihåg att lämna mailadress i kommentaren. Tävlingen avslutas den 24 Augusti kl.24.00.

Lycka till!

75 kommentarer:

  1. jag är gärna med och tävlar!

    SvaraRadera
  2. HEJSAN!
    Klart jag vill var med o tävla- va kul!

    Läser din blogg flera ggr varje dag!! Du har ju så Himla fint hemma! Man blir så himla glad o man får massor av ideér av att skicka runt hos dig!
    Grattis på bröllopsdagen i efterskott!
    Ha en trevlig kväll!
    Johanna Nygren
    jutta1@live.se

    SvaraRadera
  3. ..jaaa, jag är väl med och tävlar! As usual ;)

    Grattis till eran bröllopsdag i efterskott.

    Länkar tävlingen i min blogg...

    SvaraRadera
  4. Tjingeling! :-)
    Klart jag vill vara med i din tävling.
    Tack för en fantastisk blogg.
    Kram
    Ulle
    ulles.mail@telia.com

    SvaraRadera
  5. Jag vill vara med, jag vill vara med!!!!

    Har länkat från vår blogg också.

    hej då

    SvaraRadera
  6. jag vill gärna vara med och tävla :)
    kramkram

    ssofiakolehmainen@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. Självklart vill jag vara med och tävla =)

    Har länkat i bloggen här:http://elmida.se/wp/?p=2728

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Vill självklart vara med och tävla!

    SvaraRadera
  9. Jättefin!!
    Klart man skulle vilja ha en sådan ;-)

    Min länk:
    http://idafiliphugo.blogg.se/2009/august/en-san-har-skulle-verkligen-vara-perfekt.html#comment

    Ha det så gott!
    Kram Therése

    SvaraRadera
  10. Jag vill också ha en sådan fin ljuslykta!

    Jag läser din blogg varje dag och har inspirerats jättemycket. Tack för det!

    Mvh/Emma (emmawesterlund@hotmail.com)

    SvaraRadera
  11. Älskar Aalto och vill gärna vara med och tävla!

    misstrixi(at)gmail(dot)com

    SvaraRadera
  12. Å så kul 1 års bröllopsdag GRATTIS .
    Jag är gärna med och tävlar :)
    ankie_sundvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hejhej Frun!

    Jag är med och länkar i min blogg! :-) Kramar Michaela

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med i tävlingen och länkar givetvis i min blogg.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  15. Wiiih tävling, va skoj! Vi har ett halvår kvar tills vi kommer till vår ettårsbröllopsdag...!
    Är givetvis med och tävlar!

    SvaraRadera
  16. Jag prövar gärna lyckan i din fina tävling, och har länkat i detta inlägg http://lurans.blogg.se/2009/august/en-vacker-dukning.html

    För vad är en vacker dukning utan vackra ljusarrangemang och blommor?!

    Grattis i efterskott på bröllopsdagen, jag och min man firar tvåårig bröllopsdag i november...

    Kram!

    SvaraRadera
  17. God morgon, hoppas allt är bra?
    sitter här och kör min morgon runda med bloggar.
    hehe

    har vaknat på toppenhumör och bara önskar dej en kanonhärlig tisdag

    kram

    SvaraRadera
  18. Den här tävlingen vill man ju inte missa! Jag har länkat till dig i min blogg:

    http://jag-heltenkelt.blogspot.com/2009/08/in-name-of-love.html

    och hoppas nu på tur.

    Hoppas att du har en fin dag.

    Kram

    SvaraRadera
  19. Hej!

    Är mer än gärna med och tävlar. Är inne på din blogg varje dag och jag uppskattar den varje gång,alltid lika roligt :)

    Mvh/ Pia

    SvaraRadera
  20. Glömde mailadressen ju :) Hoppas det går bra endå?

    Tummelisa1977@hotmail.com

    Mvh/ Pia

    SvaraRadera
  21. Hej Therese,
    Vilken jättefin blogg du har och otroligt fint hemma :)

    Jag undrar vart man kan köpa en sån där "planka" som du har i hallen med texten sitt ner och njut en stund? Såg att man kunde klicka på Ylva... men jag kom inte vidare.. Skulle så hemskt gärna vilja köpa en fast med en annan text. Eller om du har nå tips på något liknande.
    Tacksam för svar :)
    // Linda

    SvaraRadera
  22. jag är gärna med och tävlar :) älskar Iittala ljuslyktor/skålar/vaser¨

    jessicamarina@live.se

    SvaraRadera
  23. Vill såklart vara med och tävla om den fina ljuslyktan. Länkar från min blogg. Hälsningar Ylva

    SvaraRadera
  24. Grattis i efterskott! Jag är gärna med och tävlar. Länkar också i tävlingsbloggen och undrar därför om du har ett slutdatum?


    http://evamar.blogg.se/2009/august/varmeljushallare-okant-slutdatum.html

    SvaraRadera
  25. Hej, jag vill gärna vara med i din tävling om Aalto-skålen, den är så söt. Jag har precis börjat läsa din blogg och den har en skön blandning av tips, inredning, mat och ... kärlek. Jag länkar från mig och hoppas på grymmetur, kram Malin

    SvaraRadera
  26. Klartman vill vara med på tävling! Har ingen blogg, ännu.
    Å GRATTIS fru Sätterlund!

    /Kattis

    storstrut@gmail.com

    SvaraRadera
  27. Jag är absolut med och prövar lyckan

    kram//m

    SvaraRadera
  28. Vill så gärna vara med på din tävling=)

    SvaraRadera
  29. Hej vännen.
    Självklart är jag med och hoppas på att turen faller på mig denna gång.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  30. supersnygga. självklart vill jag vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/august/ljushallare.html

    SvaraRadera
  31. Hej! Jag vill gärna vara med i denna fina utlottning. Designen på de där ljuslyktorna är ju så snygga!
    Jag har tyvärr ingen blogg, men min e-mail är santtu_nyberg@hotmail.com.
    Ha det så bra :)

    SvaraRadera
  32. Jag är gärna med och tävlar och tar en lott.

    Ha en fortsatt härlig kväll.

    SvaraRadera
  33. Ja, men det är klart att jag vill vara med!
    Jodå, det är vår båt på bilden...och det är väldans härligt en sådan lugn och stilla dag!
    Kramen.

    SvaraRadera
  34. Hej! JAg vill självklart vara med även jag och länkar också vidare på: http://villduvinna.blogg.se/2009/august/varmeljushallare.html
    Håller tummarna! Ha det bra så länge! Kram

    SvaraRadera
  35. Grattis än en gång! Vad KUL med tävling! Vill såklart gärna vara med :-)!

    Har länkat:
    http://dahlarnastavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-hos-fru-satterlund.html


    Hoppas att du får en fortsatt bra vecka! KRAMAR!

    SvaraRadera
  36. hej, jag vill gärna vara med och tävla.

    Hoppas jag vinner :D

    Mejl: zarah124@yahoo.se

    SvaraRadera
  37. vilken fin, den vill jag gärna vinna! alex_aaa1212@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. vill va me. malin_nalle_@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Klart jag vill vara med och tävla. Jag är barnsligt förtjust i ljuslyktor och ljusstakar i alla dess former. Hoppas jag har tur! = )

    SvaraRadera
  40. Självfallet är jag med!!

    Fixar det som ska fixas =)


    Maliin

    SvaraRadera
  41. Jag vill vara med, har länkat här http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/08/18/1518/

    SvaraRadera
  42. Klart att man vill ta chansen att vinna denna! Här är en länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/august/aalto-ljuslykta.html

    SvaraRadera
  43. Åh jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/august/vinn-en-varmeljushallare-fran-iittala.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvaraRadera
  44. Den här tävlingen missar ialla fall inte jag :)! Dessa lyktor är så fina i sin enkelhet så den behöver inte sällskap av något annat! Länkar till tävlingen !!!

    Kram Therese

    SvaraRadera
  45. Självklart vill jag vara med! Hoppas hoppas!

    SvaraRadera
  46. Hej
    Vill gärna vara med i din tävling

    SvaraRadera
  47. Jag skulle jättegärna vilja vara med och tävla =)
    Gillar din blogg, otroligt mycket bra inspiration du ger till oss läsare.
    Kram Rebecka

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med och tävlar :)

    SvaraRadera
  49. Åh detta vill jag ha chansen att vinna, har såklart länkat:

    http://mouziee.blogg.se/tavlingar/2009/august/vin-ittala-varmeljushallare-avslutas.html

    Håller tummarna nu ;)
    Ps, när avslutas tävlingen? Ds

    SvaraRadera
  50. Jag är gärna med och tävlar. Iittalas produkter är så stilrena och fina. :)

    http://stiini.blogg.se/2009/august/tavlar-hos-fru-satterlund.html

    SvaraRadera
  51. Jag är med!

    abackman66 at hotmail punkt com

    SvaraRadera
  52. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/august/varmeljushallare.html

    info@annakarlsson.se

    När avslutar du tävlingen?

    SvaraRadera
  53. Fin vinst! Jag är gärna med o tävlar om den! =) Hoppas på nybörjartur =)

    SvaraRadera
  54. Denna fina lykta vill jag vinna. Hoppas på lite tur denna gången.

    Har länkat!
    Tack för tävlingen.
    /Linda

    SvaraRadera
  55. Jag vill gärna vara med och tävla om en så fin ljuslykta.

    mormor s

    SvaraRadera
  56. Hej hej! Jag vill gärna vara med i din tävling!

    Har letat med ljus o lykta efter ideer till en nummerskylt med bokstäver till vårt hus o hamnade då på din blogg. Jag följer nu med bloggen dagligen. Tack tack för isnpirationen!

    Hälsn susanne.waleij@vasterslatt.se

    SvaraRadera
  57. Är med och tävlar....

    gillar din sida som jag är inne på för första gången dock inte sista!

    SvaraRadera
  58. Nu frugan är det fixat... länkat så du ser...

    http://www.qreate.se/blogg/?m=200908

    Ha en bra kväll!!


    Maliin

    SvaraRadera
  59. Jag tävlar gärna! kram Camilla

    min blogg heter www.erikssontjej.blogg.se

    SvaraRadera
  60. Ja, är gärna med och tävlar om fina ljuslyktan!

    SvaraRadera
  61. Hej !
    Jag har ingen blogg men vill gärna vara med och tävla om den fina lyktan:)

    MVH
    lenamarb@gmail.com

    SvaraRadera
  62. Jag är gärna med och har länkat här http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/08/tavla-om-italla-varmeljushallare.html

    SvaraRadera
  63. Självklart vill jag vara med och tävla om den fina ljuslyktan. Älskar att tända ljus så den skulle inte bli oanvänd ;o)

    Ha det bra!
    // Nilla
    nillahall@hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Jag är absolut med och tävlar, har en förkärlek för Aalto och finsk design =)

    SvaraRadera
  65. Jag vill oxå vara med i tävlingen:)
    svartakatten@live.se

    SvaraRadera
  66. Klart man tar chansen att tävla! Och tack för all inspiration!

    acwse@hotmail.com

    SvaraRadera
  67. Grattis i efterskott! Uppiggande med din kreativa blogg. Jag håller tummarna i tävlingen och önskar dig en trevlig helg!

    SvaraRadera
  68. Jag är gärna med och tävlar då jag behöver fylla upp min kvot med ljusstakar nu till hösten.

    SvaraRadera
  69. Den lyktan skulle inte vara fel, den är bara så vacker så man vill ha den.
    Hoppas på turen att vinna denna fina skapelse av Aalto, gillar hans saker.
    Ett stort grattis fru Sätterlund.
    Kram Marina
    mirans57g@yahoo.se

    SvaraRadera
  70. Jag vill jättegärna vara med och tävla om den fina ljuslyktan. Passar ju kanon när höstmörkret är på väg!

    Jag länkar hos mej:
    http://lindaskrypin.blogg.se/2009/august/lordagsmys.html

    Har också tipsat dej om några företagsnamn som jag "kastade ur mej".

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  71. Hej! Grattis i efterskott. Självklart vill jag vara med o tävla.
    /Jenny

    jsnaell@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Jag vill gärna vara med och tävla!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  73. Vilken härlig blogg och vad fint du inreder! Hittade hit via din sida på Styleroom! Nu har jag lagt till dig i min blogglista, SÅ KLART!
    Jag är gärna med och tävlar, jag länkar till min blogg!
    /Lisa

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund