torsdag, oktober 29, 2009

Pilotbågar ♥ Alva

Vi har haft en helmysig dag tillsammans, jag och fröken ♥

Det blev en vit Iphone med ett riktigt bra företagspaket :) Nu ska jag bara lära mig den också…

Vi var och provade ut nya glasögonbågar till Alva också. Vi går alltid till Berglunds optik – de är outstanding i service. Den här gången hade de t.om med tagit hem tuffare bågar med våra barn i åtanke :) Sånt gillar vi! Hittade en tokhäftig båge till Alva!! En Ray-ban i pilotmodell :) Hon var så sööt i dem och jag är så less på alla söta små runda rosa bågar…

alav och Toni

Alva

Nu blir hon tuff i silvriga pilotbågar! De dåliga bilderna är från mobilen…

Kramar Therese

13 kommentarer:

  1. Åh grattis till din nya kära leksak!!! iPhonen kommer du att bli supernöjd med :-)! Coola glasögon!!! Kramisar

    SvaraRadera
  2. oh my god vilka coola brillor!!!!!

    SvaraRadera
  3. Åh vilka coola brillor! Sådana vill jag också ha ;-) Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Häftiga bågar på en cool Alva..

    Kul att du hittade bra erbjudande på iPhone, hoppas du blir nöjd..

    Ha en bra fredag..

    Kram
    Mia

    SvaraRadera
  5. Grattis till din Iphone! Jag har haft min i lite över en månad och förstår inte hur jag någonsin har klarat mig utan den. Den har allt och kan allt. Helt fantastisk! Ska bli kul att höra om du blir nöjd. Kram

    SvaraRadera
  6. Vad skoj med en Iphone *avis*;-)!! Vad söt hon är eran lilla 'trollunge':-) Tänk när min dotter var sådär liten, kan sakna det som 17!! Nu är hon ju 14 och är en tyyypisk tonåring, ujujuj, vänta du bara *fniss*. Kram sofia

    SvaraRadera
  7. Coola brillor! Hon är såå söt, din Alva!
    Ha en trevlig helg
    /Jenny

    SvaraRadera
  8. JAA, supersnygga!!!
    Naturligtvis tycker jag det, jag köpte ju ett par nästan exakt likadana för inte så länge sedan :)
    som jag efter mångt och mycket bestämde mig för att behålla och nu ÄSKAR jag dem!
    GULLUNGE!!!

    SvaraRadera
  9. Är oxå lite sugen på en vit iphone..men jag tycker dom är lite väl stora!

    så himla söt hon var i dom bågarna, en riktigt liten cooling :)

    SvaraRadera
  10. Riktigt kul att shoppa med barnen!
    Så fin hon blir - en riktig tuffing!
    Kramen.

    SvaraRadera
  11. Ack vilken söt och COLL tjej! Trevlig helg.

    SvaraRadera
  12. Men va söt hon var i dem då!!! Coolt! Håller med dig, de runda glasen är inte kul alls!!

    Kram

    SvaraRadera
  13. Sötnosen Alva!

    Dunder cool i sina nya brillor...

    Kraaaaaaaaam!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund