söndag, januari 09, 2011

Fotograf sökes…

Jag jobbar bland annat åt ett företag, Kreativ Fotografering, med Jonas Ankarsand i spetsen. Vi fotar professionella bilder på uppdrag av fastighetsmäklare. Vi är ett riktigt bra team, och stödet från kontoret är enormt <3

Jag trivs otroligt bra med detta, det är ett fantastiskt roligt jobb! Man är väldigt självständig och bestämmer ganska mycket över sin egen arbetstid och det passar mig utmärkt.

IMG_3151IMG_3166

Nu till saken:

Vi behöver en fotograf till Sälenområdet! Vill du också ha ett spännande, utvecklande jobb? Självklart får du vara med och se hur vi jobbar, innan du kör igång själv!
Är du den vi söker så tveka inte att höra av dej!!  Vill du veta mer…

Tyvärr så funkar det inte att länka till mailen men adressen står där iaf Ler

3 kommentarer:

  1. Shit vad kul.. Synd man inte bor närmre och ännu mer synd att man inte är fotograf.. Ha ha.. Låter som ett kul jobb annars..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Hej Therese. Sprang på din blogg av en ren slump. Jag jobbar idag som fotograf, och fick se att ni sökte en fotograf.

    Ska nämligen upp till Sälen på ett jobb mellan den 13-16 jan.

    Skicka ett mail till mattias@mattiaslundin.se om detta låter intressant.

    Med vänliga hälsningar,
    Mattias Lundin

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund