fredag, januari 07, 2011

Fredagsmys <3

Två av barnen saknades ikväll men annars var det obligatoriskt fredagsmys Ler

Hade besök av härliga Mia, Let´s Dance var det som visades på tv:n, nachos serverades på tallriken och som efterrätt serverades det godis. Lyckad fredagskväll med andra ord!

sideboard

Solen kikade fram en kort stund idag – underbart! Brandsläckaren har förresten äntligen kommit upp på väggen! Den ska finnas lättillgänglig om olyckan nu skulle vara framme…

IMG_4606 red

Ha en trevlig helg allihop <3

Kramar T

6 kommentarer:

  1. Låter som en trevlig Fredag!

    Ha en bra Lördag oxå!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Läckert! Är också sugen på en vit till vår hall. Vi har en röd som står undangömd, mycket dumt!

    SvaraRadera
  3. En vit brandsläckare! Vart har du hittat den? Trodde alla var röda...

    SvaraRadera
  4. Härligt med fredagsmys!!
    Nu har vi börjat med vårat kök, ja börjat och börjat. Vi har rivit ner en del av väggen mellan rummen.
    Idag åker golvet ut ; )
    Kommer ta lite tid men jag ser sååå fram emot det.
    ha det bäst
    kramkram

    SvaraRadera
  5. Tänkte på dig när jag såg den här :) http://www.tradera.com/LACKER-GRON-BORDSLAMPA-FONSTERLAMPA-I-GLAS-70-tal-RETRO--auktion_341180_125468330

    SvaraRadera
  6. Jag trodde att det bara fanns röda brandsläckare för att de ska synas. Den vita skulle jag också vilja ha.

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund