måndag, februari 28, 2011

Pantone Memoboard

Sitter just nu på ett tåg, på väg på jobb i Uppsala igen… Passar på att blogga lite på tåget Ler Idag måste jag visa er den här underbara Memoboarden från Pantone! Jag VILL ha… Men har ingen bra plats för den…

pantonepantone2

Magnettavla med smart fack nedtill som kan samla upp brev, tidningar och papper. Tavlan har gott om plats för lappar, foton, nycklar och sådant man vill ha koll på. 6 st magneter medföljer. / Inreda.com

pantone3

Hoppas på att jag kommer på den perfekta platsen och inser att vi måste ha en sån… Blinkar 

Kram och puss

4 kommentarer:

  1. snygg!
    jag fick en mugg från Pantone förra veckan av en säljare på jobbet. tuffa grejer de gör! hade velat ha något block till att skriva recept i men har inte hittat några.

    SvaraRadera
  2. Tycker dom är urläckra! Gillar den gula enormt mycket och vi skulle mycket väl få plats med en sån i köket ;) Tycker dom är lite dyra dock... :/

    Kram Dessi

    SvaraRadera
  3. Åh så snygg =) såg att du med beställt klockan från Ellos, vistst är den helt underbar!!!

    SvaraRadera
  4. NÅgon som vet var dom finns att köpa ?

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund