tisdag, mars 01, 2011

I´m addicted to..

Jag har en last eller kanske flera laster… EN av dem är kuddar – i allafall om man ska tro min man BlinkarJag gillar att byta kuddar och har ett litet lager att variera med… Det gör så mycket att byta lite textiler i ett rum!

IMG_7080

Den här svarta “tyllbakelsen” är ett riktigt fynd! Ni har väl inte missat att de finns på Rusta för en billig peng! Japp, i olika färger också Blinkar

IMG_7078

Den randiga bakom kommer från Mios rea!

Godnatt, sov sött!

5 kommentarer:

  1. Jag var inne i "min" Rusta-butik i helgen och vilken skillad det har blivit! Dom har verkligen snyggat till butiken och fått ordning och reda! Ett rejält plus till Rusta!

    Kram Dessi

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset, hade inte sett den härliga blomman =)!

    SvaraRadera
  3. Jag är attans svag för kuddar också...
    Kramen.

    SvaraRadera
  4. jaa här har ni en till som älskar kuddar! har hur många som helst..ska åka på rusta och kika lite snart himla länge sedan jag var där!

    SvaraRadera
  5. Åh så snygga kuddar! Kanske måste smyga in på närmsta Rusta butik och köpa hem någon av dessa kuddar :)

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund