onsdag, mars 02, 2011

Apollo

I söndags besökte, jag och bästa Mia, Nisses i Smedjebacken. Där fanns det mesta. Mycket skräp och en hel del fina grejer. De hade faktiskt mycket fina tyger.

lamporlampor2

Två nya lampor fick hänga med mig hem. Apollo heter den och känns väldigt 50-tals retro i modellen. Helt i min smak Ler Tror den finns på Jotex också… 179:- st betalade jag! Fanns i svart och rosa också men en grön och en vit fick det bli för våran del!

Vilket underbart väder vi har nu <3 Solen verkligen värmer – det välkomnas…

Kram på er <3

4 kommentarer:

  1. Visst är de snygga dessa lampor.. En rosa finns i vårt hem i en av tjejernas rum..
    Den gröna var ju skitsnygg, den fanns inte på EKO där vi handlade..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Har sett dom på Halens tror jag! Finfina! :)

    SvaraRadera
  3. I like !

    Nisses...
    man kanske ska ta och slänga sig dit någon dag.
    :))
    *vågen*

    SvaraRadera
  4. http://www.kgdesign.se/triplets-kandelaber-skogsgron/60-0 Finns i gult oxå :) Och svart o vitt såklart. Men du kanske redan har?

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund