fredag, mars 04, 2011

Glasklart!

Då fröken Sätterlund fortfarande är krasslig så har dagen spenderats hemma. En hel dag hemma är som gjord för lite pyssel och omorganisering här hemma. Limmade ihop några fler skapelser, denna gång behöll jag dem à naturell!

glasåtervinning

Använder mig av vanligt superlim, för er som undrar LerStällde lite glas på en bricka och lade i värmeljus. Det blev också ganska mysigt.

daykuddar

Kuddarna från DAY home har nu kommit fram i soffan. Med varsitt litet budskap… Jag gillar dem massor!

Jag har pysslat med lite annat också men det visar jag inte förrän imorgon… Blinkar

Ha en mysig fredagskväll!

KRAM T

1 kommentar:

  1. Klarglas är så fint! Dina nya kuddar skulle jag vilja lägga vantarna på ;-) Supersnygga! Trevlig helg! Kram Anna

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund