lördag, mars 05, 2011

Slitet underbart solblekt blått…

Tänkte visa er vad jag hittade på igår. Jag har ju pratat tidigare om att jag var sugen på att byta ut de gula detaljerna i vardagsrummet ett tag. Har kikat efter ett ersättningsbord men så igår, fann jag det… Ute på altanen..! Kvarlämnat av tidigare ägare. Jag sågade av benen några cm bara så att det blev rätt höjd!

Det är så där underbart slitet som det blir när det stått ute ett bra tag…

bord

Jag är alldeles förälskad <3 Det blev så vårigt fräscht på nåt sätt!

bord2

Så jag fortsätter vidhålla att ÅTERVINNING is the shit!

Idag har det hänt grejer i sovrummet Blinkar Kanske ni kan få en smygkik imorgon…

kram kram

4 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Härlig brytning.:-)
    Stina

    SvaraRadera
  2. Vilket läckert bord - och vilken grej att hitta det hemma hos sig själv. Kul!

    SvaraRadera
  3. Vilket fiiint bord!! härligt slitet & jag gillar färgen på den.Kul att kunna hitta något fint så nära också!

    SvaraRadera
  4. Mycket finurligt ! Snyggt som sjutton blev det.
    Häftigt brytning mot det andra.

    Ha de bra !

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund