söndag, mars 13, 2011

I ♥ webshop

Har fått ett önskemål om att lista mina favoritwebshopar. Så det tänkte jag faktiskt göra nu Ler

Jag börjar på en lista som jag kanske kan fylla på eftersom jag kommer på/hittar nya favoriter… Jag tar även tacksamt emot tips från er, vilka är era favoriter?

Vi startar med dessa så fyller vi på eftersom!

Jag har haft en toppenhelg !! Kryssning och sedan utgång direkt efter hemkomst. Lite trött idag men förvånansvärt fräsch Ler Tack tjejer för en underbar helg!!

Kram Therese

4 kommentarer:

  1. Hej va roligt att du delar med dig av dina gömmor =) men tyvärr funkar inte vissa länkar =(
    Kram och tack för en inspirerande blogg =)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipsen!!!


    Må gott!

    Kanske ska boka en lunch framöver så vi kan få till en träff - inte det lättaste...

    Maliin

    SvaraRadera
  3. Tack för härliga webshop-tips. Ha en bra vecka /Therese

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig blogg. Inspirerande!
    Blubox är en webbutik med lite allt möjligt.

    Ha det super
    Från Bloggen Http://www.form-ge.com

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund