fredag, mars 11, 2011

Kryssningsdax!

Godmorgon Ler

Håller som bäst på att packa ihop det jag ska ha med mig på helgens upptåg!

galaxy_night_dark_wide

Vi åker på en 24 timmarskryssning med Silja Galaxy, vi är 6 brudar som åker tillsammans härifrån. Det kan bli hur bra som helst… Petter spelar så jag antar att det kommer bli bra drag! Vi är laddade Blinkar

petter_wide

Ha en trevlig helg! Vi får se om herr Sätterlund gästbloggar lite imorgon Blinkar Nu när frun är ute och svänger sina lurviga…

Kramar Therese

5 kommentarer:

  1. Joru !!

    Kul ska vi ha ! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh vad avundsjuk jag blir. Jag bara älskar Petter!

    SvaraRadera
  3. åh va härligt!! Have fun!!!

    SvaraRadera
  4. Ha skitkul ni 6!! Partajja lite åt mej me, nästa gång hänger jag med.
    Puss puss J

    SvaraRadera
  5. Ha så kul!!!
    Nu börjar det hända liiite i vårat kök i alla fall, hihi.
    trevlig helg

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund