söndag, september 11, 2011

3D walldecor, på plats!

Lördagen innehöll ett sånt där välkänt ryck… Jag kände att det var dags att förnya lite här hemma. 3D-decorerna har ju legat och väntat i flera veckor, så idag slog jag till ;)

Jag har limmat upp plattorna och sedan målat väggen en gång. Den skall målas en gång till senare.

SÅ HÄR BLEV DET:

IMG_3323IMG_3324

Bokstaven S kommer från Jtp-design.

IMG_3325IMG_3328IMG_3329IMG_3327

Nu ska jag skynda mig i säng, trött och nöjd efter dagens omstyling :)

3D walldecor hittar du HÄR!

Är de inte häftiga? Jag älskar dom!!

Kram therese.

2 kommentarer:

  1. Mycket häftiga är de =)

    Sov gott och vakna till en ny härlig dag..

    Kram Mia

    SvaraRadera
  2. Ohh, shit va snyggt det blev Therese! Asmäktigt med dina inslag runt omkring :D

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund