söndag, september 11, 2011

LOPPIS by ME.

Ville bara berätta att det blir loppis i Lennheden i Borlänge helgen vecka 38. Boka in det ;)

Den blir på min mammas gård. Det blir mycket blandade grejer, allt från bildelar till dukar. Barnen kommer baka lite så det finns möjlighet att fika ute i trädgården. Vid dåligt väder kommer vi troligtvis hålla till i ladan. Det är en mysig gård, där hönsen går fritt på gården och kohagen ligger granne :)

Så passa på att boka in helgen för loppis med fru Sätterlund mfl.

Hoppas vi ses! Återkommer med exakta tider.

KRAM T

2 kommentarer:

  1. Jag hade mer än hörna velat komma. Men jag bor alldeles för långt ifrån. :-(

    SvaraRadera
  2. Hade jag bott närmare skulle jag absolut dykt upp!! Rackarns!

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund