lördag, november 12, 2011

Ren lycka…

Gulliga Camilla köpte renskinnen åt mig på Åhléns i Mora – lycklig jag!!

Så nu pryder de mitt vardagsrum och värmer frusna själar :)

De är riktigt mjuka och mysiga. Barnen blev jätteförtjusta.

IMG_1410IMG_1404IMG_1407IMG_1408

IMG_1412

Gillar den naturinspirerande inredningen. Det mjukar upp och ger en härlig ombonad känsla i vårt annars så “omjuka” hem :)

Så jag tar och bäddar ner mig i soffan en stund bland fällar och skinn och bara myser lite <3

Kramar T.

3 kommentarer:

  1. Som vanligt har du fått till det! Assnyggt med naurinspirerat och den brun/grå/svarta färgskalan passar perfekt i vardagsrummet.
    /MariaN

    SvaraRadera
  2. Men...vad säger resten av den överlevande renfamiljen? :O

    SvaraRadera

Jag vill gärna höra din åsikt - kommentarer mottages tacksamt ♥
Kram fröken Sätterlund